Jurken tips

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffrouwminoes, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

21 jan 2016
    1.413
    765
    113
    Hallo dames.

Ik ben een beetje op zoek naar tips.
    Sinds dat ik 21 kilo ben afgevallen gaat er een wereld voor me open qua jurkjes en kleding.
    Maar ik wil heel graag jurken aan,
    En doe ik ook maar op de een of andere manier krijg ik het dan zo snel zo koud.
    Dat ik uiteindelijk weer een broek aantrek.
    Hebben er meer dames last van ?
    Heb al pantys aan die 40 denier zijn..
    Een vest over een jurk vind ik niet zo mooi.

huggybird vindt dit leuk.
  2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik draag ook veel jurkjes, maar herken het probleem van koud krijgen niet zo.
    Misschien kan je gaan voor een panty van 60 denier of een legging ipv een panty?
    Persoonlijk vind ik een jurkje met een vest wel leuk, maar misschien is een kort jasje van comfortabel materiaal of een kort vestje een optie voor je?

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb simpele (panty achtige) leggings. in bruin en zwart etc. Die zijn dikker als een panty maar zien er wel gewoon uit als een panty.

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Je kunt er best wel vestjes op aan, je moet alleen ff goed kijken in welk model. Zo is een strak vestje leuker bover een uitlopende rok en staat dat juist weer minder leuk op een strakke jurk.

5. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Ik draag regelmatig jurkjes in de winter. Idd met een dikke panty eronder, het hangt van het weer en het model af dan soms ook met uggs. Als mijn voeten lekker warm zijn heb ik het minder snel koud. Ik heb voor deze winter ook jurkjes met lange mouwen.
    Geen jurkje, maar een rokje met daarboven een lekker warme (wollen) trui is misschien ook een optie?

6. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ik heb het soms koud met een jurkje, maar draag tegenwoordig een 60 denier panty als het winter is en wat langere jurkjes (tot net boven mijn knie). Met laarzen is het dan zo te doen en thuis lekker een fleecedeken over me heen :).

7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik draag het hele jaar door veel jurkjes, ook in de winter. Dan met een maillot of dikke panty en een vest/ jasje over het jurkje. Heb ook jurkjes met lange mouwen trouwens, ideaal!

8. jupke

jupke Niet meer actief

Wat voor een schoenen dragen jullie onder rokjes? Die tot de knie komen bijvoorbeeld.

Ik draag ze zelf niet
    Maar mijn collega vroeg advies aan mij. Ik heb geen idee.

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik draag er sneakers of enkellaarsjes onder. Heb ook van die lakleren veterschoenen, die staan ook leuk onder sommige jurkjes/ rokjes.

10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik ben ook niet zo’n vesten persoon (behalve dan voor thuis op de bank van die lekkere slobbergevallen of fleecevesten ;)). Maar je kunt toch gewoon jurkjes van een wat warmere stof kopen en een warmere panty/maillot? Warme voeten zoals iemand al zei, maakt ook veel verschil. Thuis loop ik sowieso op sokken, dus dan gaan er gewoon van die dikke huissokken overheen (ziet er misschien niet uit, maar is wel lekker warm, haha).

11. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    sexy foto :rolleyes: maar ik heb deze, ze zijn in t echt wat donkerder blauw, heb exact dezelfde ook in het wit, leer. Draag ik vaak onder jurkjes of rokjes, als ik lang en veel moet lopen.
    Verder heb ik nog leuke rode laarsjes met hak. Of pumps ( al geloof ik dat pumps niet meer zo in de mode zijn:rolleyes: boeie)

Bijgevoegde bestanden:

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik woon in jurkjes. Al heb ik vandaag een joggingsbroek en bijbehorende tokkietrui aan, lekker pyamadagje ;)

Maar kou en jurkjes:
    Ik draag er fijne leggings bij. Bij de steps heb je prettige zwarte leggings. Verder heeft Didi nu leuke kleurtjes in het assortiment. Ik draag hemdjes van de Only onder m’n jurkjes en als het echt koud is ook een shirt met lange mouwen, maar dan ook een vestje er overheen. Leren laarsen tot onder m’n knie of lage schoenen met beenwarmers. Ik ben een echte koukleum maar heb het nooit koud in m’n jurkjes.

Deel Deze Pagina