Stomverbaasd

Discussie in 'De lounge' gestart door Roos123, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik zou persoonlijk ook geen 'last' hebben van het toespreken, maar die tik gaat me te ver. Ongeacht of het een tikje op een vinger is, het is gewoon onacceptabel. Bazin of niet. Die had ze echt van mij gehoord.

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Helemaal mee eens! Ik vind het heel waardevol dat mijn kinderen zien dat ik het niet accepteer dat anderen hen een tik geven en ik voor hen op kom. En dat zal ik niet doen door er op los te slaan, maar zeker wel met hele duidelijke woorden.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Ik was ook weggelopen met een scherpe hint dat ik er niet van gediend ben dat iemand mijn kind op de vingers tikt.
    Het gaat om een zak pepernoten ze zit niet met haar handen in een bak pepernoten te roeren...

4. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

;)“Je kan altijd nog aangifte doen wegens kindermishandeling”;) nee maar even serieus het is niet netjes dat die vrouw jou kind een tik op dr vingers heeft gegeven had ze gewoon niet moeten doen en je had gewoon terug kunnen gaan naar die winkel want wat kan jou het schelen dat zei daar de touwtjes in handen heeft en alles gaat zoals hoe zei het wilt tis jou kind en die had ze niet een tik op de vingers moeten geven en verder zou ik voortaan naar een andere bakker gaan

Deel Deze Pagina