In reactie op alle ben ik de enige die vind dat er nare reactie's komen op topics of topics die niet leuk zijn.... Ik ben vast niet de enige die vind dat hier juist zo vaak ontzettend lief gereageerd wordt. Met tranen in mijn ogen heb ik de lieve reactie's in het topic over Nadine gelezen die met 26 weken werd geboren. In het topic van Bezorgde, wat eigenlijk ging over de inhoud van de Prénataldoos, werden door heel veel mensen spulletjes aan geboden voor de baby van haar dochter. Er worden zelfs mensen gevonden die eiceldonor willen voor elkaar willen zijn. Volgens mij zitten er een heleboel lieve meiden (en een paar mannen zelfs!) op dit forum en ik vind het geweldig!
Ik sluit me daar ook bij aan!! Sommige topics lees ik ook met tranen in mijn ogen omdat er zo super lief gereageerd word!
Ontzettend mee eens. Ik heb me er echt over verbaasd hoeveel mensen voor elkaar doen. Kan er helemaal vrolijk van worden.
Er zijn ontzettend lieve en vreselijk botte reacties te vinden... 't Lijkt wel de echte wereld met echte mensen
Is de rede dat ik hier na al die tijd nog steeds rond hang terwijl ik misschien wel nooit meer zwanger zal zijn (Al is die hoop er nog wel! ) Teveel lieve mensen en teveel kansen om n ander te helpen met tips/info of acties!
Zeker eens! Dan vergeet je snel dat er ook af en toe wordt gekat We blijven meiden he Vooral Nadine is een begrip hier. So mooi hoe betrokken iedereen bij haar is!
mee eens. net als in de echte wereld heb je er katten tussen zitten. en ook nog zwangere katten! maar inderdaad, er zijn zoveel hartverwarmende topics, lieve acties enzo. zoals Nadine wordt gevolgd vind ik inderdaad fantastisch prachtig (en elke ook! ) maar ook de steun die je bv kan vinden in het topic van de Medische Malle Molen is super. het kan je er echt doorheen slepen. laten we deze ' wat zijn we lief '- vibe vasthouden babes!