Gewoon water, suiker en kaneel en evt kruidnagel. En dan worden ze vanzelf rood Ik gooi ze meestal een 8-10 uur in de slowcooker, of een uur of 4-5 in de pan. Vocht binden met wat allesbinder.
Snap ik. Zo te lezen ben ik ook de enige die het zo durft te doen. Maar goed, ik eet ook gewoon nog cervelaat . Ben van mening dat je je gezonde verstand moet gebruiken, maar ik vind sommige dingen echt overdreven... Een beetje rijp fruit eten of sap drinken en je hebt meer alcohol te pakken dan er overblijft na uuuuuren koken.
Wij doen het met coebergh altijd. Heerlijk! Onlangs nog gegeten en de kleine smikkelt er ook prima van. Kan mijn inziens weinig kwaad.
Wat is trouwens ineens de titel van het topic veranderd? Bizar lang. Gebeurd dat spontaan tegenwoordig? @Beheer?
Is t ook. En van huis uit gewend dat er veel suiker in gaat. Schrik niet; 200 gr per kilo Totaal niet verantwoord maar super lekker. Alle aanhang is er ook gek op Zelf doe ik iets minder erin maar nog steeds veel. En dan heerlijk uren pruttelen.
Ik zou het zelf niet doen met echte wijn. Ik kocht toen alchohol vrije rode wijn bij de gall en gall. Was erg lekker.
@Meiske2015 De titel is aangepast omdat de originele titel onduidelijk was. Zie regel 1.4 Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Gewoon wijn. Eten ze hier nu wekelijks. Haha. Na 4 a 5 uur pruttelen als t niet langer is zit er weinig alcohol nog in. Zoonlief eet ze ook al sinds hij maand of 10 was zo.....
Ik gebruik zelf altijd alleen water, suiker en kaneel. Worden zelf wel rood, daar heb ik geen andere producten voor nodig.
Doe ik ook. Dat was de tip van de groentenboer. Ze worden dan alleen wel roze en niet rood. As we speak staan ze nu te pruttelen. Sucadelapje erbij. Zo lekker!!
Echt? Ik had ze drie uur opstaan, maar toen waren ze meer een beetje leverkleurig. Ben ik te ongeduldig geweest?