Voor de Kerst heb ik een leuk jurkje (vind ik). Twijfel over de schoenen eronder. Heb zwarte schoenen met hak met een strikje of rode pumps met een enkelbandje dat gestrikt wordt. Wat zouden jullie doen?
Zo te zien is de jurk heel donkerbruin? Dan zou ik kiezen voor rood: leuk voor kerst! Gestrikt enkelbandje maakt het extra feestelijk. (Bruin met zwart zou ik niet combineren.) Of is de jurk toch zwart? Dan zou ik het laten afhangen van het model voor welke schoenen ik zou kiezen. Rood en zwart kan allebei.
Ik zou voor de rode gaan. En strikje op de enkel vind ik nog leuk maar op de schoen zelf is niet mijn smaak
Haha tot nu toe zie ik vooral rood De jurk is zwart trouwens. Ga zsm de foto van de schoenen plaatsen
Rood, ik vind de zwarte schoentjes niet zo mooi eerlijk gezegd en denk dat juist Rood ook lekker er uit springt anders word het zo zwart zwart zeg maar.
Leuke schoenen. Kunnen beide, maar ik zeg toch de rode ivm kerst. En die zijn net iets eleganter en passen dus beter bij die jurk. Die zwarte vind ik erg leuk voor onder een zwarte skinny.