Zo moe....

Discussion in 'Gezondheid' started by freck, Nov 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. freck

freck Actief lid

Jul 15, 2012
    235
    0
    0
    Jullie kennen het vast allemaal wel.. vermoeidheid...

Heeft iemand tips om het tegen te gaan? Ben nu 15 weken zwanger maar kan nog steeds voor m'n gevoel de hele dag slapen. In 't weekend doe ik dat dan ook zoveel mogelijk..
    M'n schildklier werkt redelijk goed op 't moment dus daar ligt het niet aan.
    Kan ik iets innemen waardoor ik meer energie krijg? In 't begin slikte ik ijzertabletten, maar daar moets ik mee stoppen van de gynaecoloog. Jammer, want daar kreeg ik wel energie van.

Misschien moet ik me er ook gewoon bij neerleggen en hopen dat ik binnenkort weer wat meer energie heb. Ik word er zo moedeloos van... voor m'n zoontje is het ook niet leuk natuurlijk, zo'n luie mama :).

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    misschien wat roosvicee Ferro nemen?

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Als die ijzerpillen je hielpen zou ik zeker Ferro proberen!!

Daarnaast kun je eigenlijk vrij weinig doen aan die echt vermoeidheid... Ik heb het al sinds vroeg in de zwangerschap en nu (bijna 30 weken) nog steeds... Mij helpt het om tussendoor te slapen, maar vermoeid ben ik eigenlijk wel de hele dag door, helaas...

4. Maart2013

Maart2013 Actief lid

Aug 25, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het na de eerste 12 weken afgenomen maar ik heb nog steeds wel dagen dat ik alleen maar wil slapen of hangen.
    Niets helpt op dat moment, behalve er maar gewoon aan toegeven. En soms toch even mezelf een schop geven om het hoognodige te doen, en dan doseer ik mijn energie, dus even iets actiefs doen en dan weer rusten. Verder denk ik dat gezonde voeding en lichaamsbeweging ook kan helpen. Ik zwem nu 1 a 2 per week en ook al is het best vermoeiend ik krijg er ook weer energie van.

Share This Page