Ik zie er zo tegen op....

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanmimi, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    morgen gaan mijn verstandskiezen eruit!!!

En eerlijk gezegd ben ik er best wel bang voor, ook dochterlief die alweer....ziek is. Komt allemaal een beetje tegelijk denk ik. Gelukkig is mijn vriend na vandaag vrij voor de feestdagen......

Maar ik hou gewoon niet van tandartsen en kaakchirurgen:x:)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ah, bah, kan me best voorstellen dat je hier niet erg naar uitkijkt ;)
    Heel veel succes morgen en hopelijk heb je na de ingreep niet te veel last!

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Och meid, ik kan je de hand schudden ik was zo bang dat ze me ergens in het ziekenhuis op een toilet hebben moeten gaan zoeken ... ik was weggelopen maar kijk terug op een erg fijne ervaring .... heb niets gevoeld en heb de assistente gevraagd om te praten tegen me zodat ik wist wat ze aan het doen waren.

Echt ... geef aan dat je erge angst hebt en vraag of ze je op de hoogte houden met wat ze aan het doen zijn.

Het was voor mijn gevoel ook binnen twee minuten gebeurd!

Oh en een tip koop een zak diepvries erwten ... als je uit het ziekenhuis komt meteen om je wang knopen zodat de zwelling meevalt ... ik kreeg deze tip en heb nauwelijks napijn gehad ... heb geloof ik een keer die paracetamol ingenomen die je meekrijgt van het ziekenhuis zelf (of misschien dat je het tegenwoordig ff bij de apotheek moet gaan halen!).

Hoop dat het voor jou ook mee gaat vallen.

Sterkte

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh bah, dat is geen fijn vooruitzicht inderdaad. Veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee zoals bij nic!

5. lea

lea Fanatiek lid

worden ze allemaal tegelijk weggehaald dan?

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik heb op 2 verschillende dagen 2 kiezen laten verwijderen.

1x kies moest uitgeboord worden, dat wist ik, de wortel groeide onder de andere wortels door. Dat was niet prettig, maar wel draagbaar.
    Mijn vader lag op dat moment trouwens heel slecht in het ziekenhuis. Ik dacht alleen maar; wat hij moet meemaken is vele malen erger dan dit. En dat hielp mij enorm.

De andere kiezen moesten er een paar maanden later 'gewoon' uit.
    Meid, wat is me dat meegevallen! Ik had het gevoel dat er een soort klem om mijn kiezen gedaan werd. Daarna zat de kaakchirurg nog wat te 'rommelen' in mijn mond, ik dacht dat dat met de voorbereiding te maken had.
    'Zo', zij hij. 'Klaar!' Was het dus al gebeurd!! Werkelijk NIETS van gemerkt!

Geef je over, dan is het ws. zo gepiept.

7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Het stomme is, alle 4 de kiezen sttan op de brief, maar dat zullen niet toch?? Mijn vriend zei al dat ik in elk geval moest aangeven dat niet te willen, kun je niet meer eten.....

Ik heb het zweet al in mijn handen staan........:)

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Heel veel succes morgen!

Zorg dat je iets van vla of pap in huis hebt. Dat is lekker makkelijk weg te slurpen. Soep en aardappelpuree is ook erg makkelijk, zelf gemaakt of kant en klaar doet er niet toe. Gewoon lekker makkelijk dan ontzie je, je pijnlijke mondje het beste.

Bij mij hebben ze het in 2 keer gedaan. eerste de ene en toen de andere kant. Dit was wel 15 jaar geleden.

Deel Deze Pagina