Wij gaan binnenkort verhuizen ben zo blij ! Maar het brengt ook veel stress met zich mee. Nou willen we een andere vloer maar wat ? Laminaat lijkt me ook wel wat we hebben nu van dat zeil. Wat hebben jullie op de vloer liggen ? Stenen tegels lijkt me niets ...krijgen we kouden voeten van haha
Stenen tegels zijn anders wel heel praktisch! Ik heb laminaat,fijn voor de voeten.Maar een ramp met schoonmaken. Heb een zwarte hond,en zie echt alles erop liggen. Ook vlekjes of vlekken van omgevallen drinken etc. Verder als ik het dweil blijft het heel lang nat. Ik dweil dus alleen voordat ik naar bed ga. Ook heb ik boven laminaat,en moet zeggen dat ik meer stof ontdek dan toen ik nog zeil had.
Wij hebben een parket vloer in de woonkamer. En in de (dichte keuken) en hal hebben wij natuursteen. Op de slaapkamers hebben we laminaat.
Wij hebben laminaat op drie verdiepingen hetzelfde, vind ik erg mooi, maar vloerbedekkingi g vind ik altijd weer zo lekker warm/huiselijk! Mijn zus heeft een natuur stenen vloer. Supermooi! Maar steen doet altijd wel een beetje kil aan. Qua warmte; zij heeft vloerverwarming. Erg goeie en ook geen lelijke verwarmingen meer in haar huis.
Beneden hebben we tegels (helaas van die leijke witte, maar na de verouwing andere). ben oven hebben we laminaat. Koude voeten heb ik beneden niet want ik loop alleen in de zomer op blote voeten, anders altijd sloffen of slippers aan. Ik vind de tegels supermakkelijk om schoon te maken, heb een stoommop en het is dus snel droog. Boven laminaat, maar dat vind ik drama met dweilen en de slaapkamers doe ik altijd met een microvezeldoek op mn knieën. De opverloop wel gewoon met een stok, maar die vloer is donker en daar zie je niet zoveel op. Je hebt tegenwoordig ook tegels met hout look, oogt wat warmer.
Beneden hebben wij een houten vloer. Makkelijk schoon te houden en gezien de dikte is het redelijk warm. Bovenverdieping in alle slaapkamers vloerbedekking. Eveneens de zolderkamer en voorzolder bij de wasmachine/droger laminaat.
Ik heb stenen tegels, erg praktisch met schoonmaken etc, ook mooi Voor de kou pantoffels en vloerkleedje bij de bank. Laminaat is ook niet erg warm trouwens Boven heb ik laminaat en zeil. Zeil is wel irritant vind ik, vooral als je eens iets wilt verplaatsen.
Misschien is tegellaminaat iets voor je? Is laminaat en je legt het ook zo maar ziet eruit als tegels.
Je kan ook voor een PVC vloer gaan, is erg praktisch in onderhoud, zie je minder op dan een laminaatvloer doorgaans en is minder lawaaiig.
Wij zijn pas verhuisd en de vorige eigenaar had plavuizen liggen. Ten eerste spuuglelijk en ten tweede vreeeeselijk koud!! In ons oude huis hadden we laminaat en dat gaan we nu weer doen. Als ik het geld had zou ik denk ik voor een echte houten vloer of parket gaan.
Boven hebben wij laminaat. Beneden een massief eikenhouten vloer en in de keuken grote tegels. Nog steeds helemaal blij mee!