@ Yinte, precies ja ik loop echt als een kip met dit weer. Ik loop bij een Fysio/Kraker en ik doe elke morgen in bed oefeningen voor mijn rug. Ook op de grond liggen met mijn benen in een haakse hoek doe ik! Verder ga ik in week 25 ook op Yoga, ik hoop dat een beetje bewegen gaat helpen! Succes met de pijn!
ja suus ik heb eerder gezinshulp gehad een paar jaar dat klopt. of dat tegenwoordig nog allemaal is weet ik niet. ik heb nu hulp van mijn vriend mijn dochter een ietswat mopperende zoon als de wasmand naar zolder moet en mijn ex. ik ken inmiddels de ins en outs en weet precies wat ik moet vermijden om de boel niet nog erger te maken. het meeste in huis wordt niet door mij gedaan. het is even aanpassen voor ons allemaal. we hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen en dat motiveerd he.
nou dan ben je prima bezig aafke. verder weinig aan toe te voegen. en gelukkig is het in nederland niet zo heel vaak zo glad zullen we maar denken he.
majkuh nog even. fietsen kun je beter even laten zitten da's sowieso al erg belastend. en van zwemmen weet ik niet. ik heb wel van mensen gehoord dat er speciale lessen zijn voor mensen met bi. maar zelf heb ik er geen ervaring mee er zijn wel wachtlijsten voor vertelde die mensen ook.
ja majkuh die nesteldrag he. ik kan ook een keanou ( hoe schrijf je dat ) zijn hoor. vooral omdat je het zelf niet "even" kunt doen he. je zit maar te wachten en te kijken het duurt allemaal veeeeels te lang. dat maakt je beurtelings boos verdrietig wanhopig gefrustreerd en alles ertussenin.mijn dochter snapt het allemaal nog het beste heb ik de indruk. is echt een supermeid. ik ben apetrots op haar.
aha, dus niet fietsen, OK, chips, valt er weer wat af Zwemmen ga ik heel voorzichtig proberen, moeten maar zien of het wel of niet werkt, ik hou me vast aan het idee dat ik nog iets alternatiefs kan, lijkt me vreselijk als ik me moet neerleggen bij de situatie zoals jij, lijkt me heel moeilijk.....
klopt majkuh fiets kan je beter in de schuur laten staan. wandelen is het beste. niet te grote stappen je voelt snel genoeg wanneer je ze te groot neemt. en zwemmen gewoon op het gemakkie. niet met overdreven arm en beenzwaaibewegingen. gewoon kleine bewegingen. je zou nog kunnen informeren naar die speciale zwemlessen wat ik eerder vertelde. ik ken ze zelf niet maar hoor er goede dingen over.