We zijn alle 3 ziek hier Man het het ziekst,ik n neus verkoudheid en ons mannetje piept en snottert ook al flink. Heb al n ui op de slaapkamer gezet,bedje schuin,en ga zo baby luuf halen voor D, Zijn er andere dingen die ik kan doen om hem zo comfortabel mogelijk te laten zijn? En waar zweren julie bij om snel(ler) weer beter te zijn?
Accepteren dat ik ziek ben helpt hier goed dus het huishouden met rust laten. Schoonmoeder bellen voor de hoognodige boodschappen. Filmpje aan een niets doen
Wat naar zeg! Heel veel beterschap voor jullie! Voor Jamila heb ik altijd luuf, zetpillen en neusspray in huis. Voor onszelf dampo,groene Indische olie (werkt als een tierelier) en genoeg Advil. Verder goed blijven drinken(sap/bouillon/thee enz.) en met koorts niet te warm kleden. Stomen doe ik ook nog wel eens als ik heel erg verkouden ben.
Gelukkig zit de spar hier in de straat Huis houden dat is echt n doorn in vriend z'n ogen en al is i bijna dood aan het gaan, het moet en zal opgeruimd zijn in huis En het toeval wil dat zijn vader erg ziek is van de griep prik en mijn ouders ons hebben aangestoken
Welke neusspray hebben julie ? Gelukkig heeft D geen koorts drinkt goed en is net zo vrolijk als anders.
Ik zweer zelf bij citrosan, dan ben ik vaak de volgende dag wel weer beter. Voor mijn zoontje luuf en zoutoplossing.