Nav het andere kerstboomtopic vroeg ik mij af of de kerstboomfluisteraar ook dit jaar weer actief zal zijn? (Weet even niet meer wie dat nou deed, sorry) Vond het een erg leuk topic!
Ik zou heel graag willen dat de kerstboom fluisteraar komt fluisteren. Hoop dat als ze tijd heeft ook mijn boom wil doen. (Staat nog niet hoor)
Bericht namens de kerstbomenfluisteraar: Na de sinterklaasviering zal zij zich weer gaan bezighouden met kerstbomen gefluister!
Jaaaaa leuk leuk leuk!!! ze heeft die van mij ook vorig jaar gefluisterd. Ik hoop dat ze heb dit jaar weer wil doen!
Leden plakken een foto van hun kerstboom en de fluisteraar doet dan een uitspraak over het lid (die natuurlijk is toegefluisterd door de boom).
Helaas mogen er geen dubbele topics over hetzelfde geplaatst worden, je hebt het hiermee dus danig verbruid voor de fluisteraar Snél, doe deze dicht...
Ohh wat leuk.. ik zat een beetje te twijfelen of ik er 1 neer ging zetten dit jaar, maar nu ik dit weet ga ik het zeker doen.
Ik zal om een slotje vragen, dan kan onze kerstboomfluisteraar haar eigen topic starten als de sint weer richting spanje vaart