Ik heb dinsdag avond een bestelling gedaan op zalando.nl er stond verwachte levertijd donderdag (vandaag dus) helaas niks ontvangen. Ik heb het eigenlijk voor zaterdag nodig. Morgen is dus mijn laatste hoop dat hij binnen zal komen.. Hoe lang duurde het bij jullie? Ik zal echt balen als het niet op tijd binnen is. Had wat anders verwacht van zalando!
Ik hebafgelopen maandag besteld, dinsdag mail gehad dat het weg ging en gisteren ontvangen. Ik denk dat het wel op tijd komt, dus Ff afwachten.
Had zaterdag besteld en dinsdag binnen. Vreemd dat het bij jou nog niet binnen is. Ik kreeg ook van elke vordering een email
Ik klikte op de link nogmaals van de mail die ik woensdag middag kreeg. Er staat dat het vandaag tussen half 2 en half 4 bezorgd zou worden. Ben benieuwd
Ja kan weleens uitlopen bij Zalando idd.. bestel daar niet graag,.. maar het komt helemaal uit Duitsland geloof ik.. Uiteindelijk krijg je het wel, en ook het goede.. maar ik bestel liever ergens anders..
Ja ik las ook slechte ervaringen net, maar het zou vandaag komen dus ben heel benieuwd. Ik hoop van wel!
De laatste tijd al enkele keren besteld bij Zalando en steeds keurig op tijd. Je hebt het vast vandaag hoor!
Ja komt vast goed.. als het op mijn pakket staat dat het komt, dan komt het ook.. staat er ook een tijd bij als het goed is..
Ja tussen half 2 en half 4 type ik net op de andere pagina volgens mij haha. Alleen er staat dat het nog wel in het sorteercentrum ligt... Maar ja, zie het vanzelf wel