Iemand ervaring met de nieuwe generatie stijltangen? Die dmv stoom verhitten? Als ik de revieuws mag geloven blijft het haar langer stijl en herstelt het stoom ) icm vooraf aan te brengen serum ) juist ipv dat het het haar beschadigt zoals de normale stijltangen. Ik heb er 1 van philips op het oog maar vind €200,00 vrij prijzig dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Oh ik kende dit helemaal niet. Ben n.a.v. je topic even gaan googlen en zag toch best wel lovende berichten over de stoomstijltang. Ben ook wel benieuwd of er hier iemand met ervaring is.
Zelf geen, maar de kapper heeft het wel eens bij mij gedaan en het was echt goed stijl en bleef ook wel even stijl. Maar vond het niet sneller of makkelijker dan een gewone stijltang.
Het maakt je haar heel mooi stijl. Die van loreal is waar ik ervaring mee heb. Ik vond het absoluut zijn geld waard.
https://www.kapperskorting.com/loreal-steampod-2-retail.html?gclid=EAIaIQobChMIm_2pmZ6y1wIVDoGyCh2_cQKpEAQYASABEgI2V_D_BwE Hij is nu €150..
Als dit (bijna) hetzelfde is als de stijltangen die gebruikt kunnen worden op nat haar (en dus het water verhitten) dan kan ik het je afraden. Ik heb zo’n stijltang een aantal keer gebruikt maar het verbrande mijn haar. Later gehoord dat het niet goed is om zoveel water te verhitten op je haar omdat het dus kan gaan koken en je haar kan verbranden