Ik ben benieuwd hoelang dit topic open blijft want volgens mij mag je hier geen politieke topics openen. Ik ga trouwens wel stemmen.
Ik dacht ook dat dit topic niet mag anderzijds, de keuze of je wel of niet gaat stemmen heeft toch totaal geen politieke inhoud? Je zegt niet wat je gaat stemmen maar enkel of je het gaat doen of niet. Wij in ieder geval wel!
Hier me kaart weg gegooit. En een beetje spijt had toch wel willen stemmen waarom kan ik niet zeggen dan word het te politiek haha. Maar ja nee en weg gooien lijkt me geen disscusie dus hoop dat die blijft staan.
Zelf kan ik niet stemmen, ben niet zo mobiel vandaag. Maar ik denk dat ik m'n vriend voor me laat stemmen vanavond.
Uiteraard ga ik stemmen straks, ondanks dat ik nauwelijks kan lopen door mijn hernia Als je kritiek hebt op de regering, moet je je stem uitbrengen vind ik, anders heb je geen recht tot klagen. Bovendien hebben vrouwen flink moeten vechten voor stemrecht, dus ja, ik maak daar zeker gebruik van!
wow hoor altijd dat er een lage opkomst is maar als ik dat zo lees hier gaan er veel stemmen. Ik ga nie tstemmen vandaag