Hebben jullie net als ik een favoriete outfit voor jullie kindjes? Hier is het koeienpakje van de h&m mijn absolute topper: lekker zacht, makkelijk aan te krijgen Zodra hij uit de was komt, trek ik het altijd direct weer bij hem aan; het wordt niet eens opgevouwen tussendoor! Daarnaast vind ik het ook echt superschattig staan, zo'n koeienpakje Al zal ons mannetje me het later misschien niet in dank afnemen Bekijk bijlage 363881 Wat zijn jullie favoriete outfits voor je kindje??
aaahh wat een schatje!! ik heb voor mijn zoontje eigenlijk geen favo pakje meer... vroeger wel jaa ook van die hele pakjes hoef je niet hele tijd trui naar beneden te trekken haha idd lekker zacht en warm! lekker veel aandoen en vast een maatje groter inslaan!! hahaha echt geniet momentjes van je kleine zijn dit toch?
Dit was het favoriete pakje voor mijn meisje. Maar ze kan hem nu echt niet meer aan. Kan d'r ook niet nog een maat groter van aanschaffen want de mevrouw die het pakje heeft gemaakt heeft de stof niet meer.