Ik zit al 3 maanden thuis ivm bekkenpijn en sinds vorige week heb ik veel harde buiken waardoor ik het een stuk rustiger aan moet doen Ik moet nog 4 weken uitzitten en begin mij nu echt wel te vervelen.. Ik heb z'n beetje elke serie op netflix gezien en alle baby kleertjes en spulletjes zijn al gewassen en gestreken. Enveloppen voor de geboorte kaartjes zijn ook al geschreven.. Iemand nog tips voor de laatste 4 weken als je dus zo goed als niets mag doen waarbij je veel moet bewegen..
Toen ik verlof had (2 jaar geleden) verveelde ik me ook rot! Het hele huis was schoon, alles opgeruimd, alle fotoboeken ingeplakt, alle boeken uitgelezen etc etc. En nu....zou ik blij zijn als ik weer eens zo'n uurtje heb haha. Maar goed, dat was niet je vraag. Kan je nog een beetje in de tuin rommelen? Taarten bakken? Administratie opruimen? Olymische spelen kijken?
- Je cd- en boekencollectie op alfabet zetten. - Alle boeken van Stieg Larsson (her)lezen. - Schetsen in een schetsboek. - Plaatjes verzamelen op Pinterest. - Gitaar leren spelen via een thuiscursus. - Een scrapboek maken van de afgelopen weken, inclusief foto's buik/echo/groeigrafiekjes. - Digitaal Fotoalbum(s) maken. - Op bed liggen met je favoriete muziek op je oren (doe je straks echt nooit meer )
Olympische spelen kijken, vriendinnen vragen op de koffie te komen, lezen, oproepje voor tijdschriften op Facebook bijv. , borduren/ punniken./ kleuren. Films kijken maar vooral accepteren.