Écht makkelijk eten..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waar ik niet veel ingredienten voor nodig heb, waar ik amper iets aan hoef te doen en het mag ook niet teveel kosten ;) (De hele week magnetronmaaltijden van 3 euro per stuk gaat 'm niet worden, iets afhalen ook niet)..

Ik ben ziek, echt ziek, heb het door al het hoesten nog erger in m'n rug dan normaal gesproken, ik kon vanmorgen niet eens meer lopen ;) Naar de kraan toe buigen om een glas om te spoelen of om een flesje te vullen lukt al niet, ik kan dus echt bijna niets..

Omdat we toch wat moeten eten savonds hoop ik dat jullie me een beetje kunnen helpen..

Vanavond eten we dan Chicken Tonight zonder kip.. Ik zet rijst op het vuur, laat het koken, warm de saus op en klaar. Gisteren hebben we dit zo met pasta en kant en klare saus gedaan..

Alleen veel verder dan dat, broodjes knakworst, soep met brood en broodjes hamburger kom ik niet.. :( (en ik heb al zo'n hekel aan een broodmaaltijd savonds.. ;))

Hoe gezond de maaltijd is interesseert me deze week weinig, we doen het volgende week wel weer netjes..

Wie heeft er tips?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Een keertje kant en klare poffertjes of pannenkoeken.
    Zo'n zak van aviko met aardappeltjes, groenten en vlees in één.
    Hoef je alleen maar op te bakken.

3. Dat van Aviko is wel een goeie inderdaad, die heb ik zelfs nog liggen in de vriezer geloof ik.. Thanks!

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    rijst mat ragout

vindt het ook erg moeilijk hoor

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Vlaamse groenteschotel van *ik geloof* Iglo.
    Beetje olie in de wok, bevroren schotel erbij gooien en even opwarmen. Eventueel stukje vlees erbij maken maar je hebt nu ook die kip uit de oven van Iglo die echt heerlijk is (dus alleen een kwestie van in de oven schuiven)
    Nog geen 10 minuten werk.

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    zijn inderdaad lekker gerechten ja !! :D Ze hebben ook kant en klare ovenschotels ook erg lekker vind ik maar smaken verschillen natuurlijk ;)

7. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Pasteitjes, pizza :D

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Wij hebben een crockpot, daar gooi je 's morgens alles in, zet m aan en 's avonds is het klaar. Heerlijk zacht vlees en je kan zoveel maken ermee.

9. emje

emje Niet meer actief

een omeletje?

10. Within

Within Niet meer actief

Ik maak regelmatig tortellini met witte saus. is ook 10 minuten werk :) En lekker! Tortellini is dan de kaas-varriant.

11. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Is dit wel normaal? Ben je wel naar de dokter geweest? Pijn in je rug kan ook erger worden door andere dingen dan gewoon het hoesten.

Is er niemand die je een beetje kan helpen zodat jij bij kan komen?

Makkelijk eten tips heb ik niet voor je, ik kom niet verder dan pizza.

12. Nee het is niet normaal, vrees ik.. Probleem is alleen dat ik niet zou weten hoe ik bij de dokter moet komen omdat m'n moeder ook ziek is en de enige in mijn buurt met een auto.. Moet dus toch nog maar eventjes volhouden.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij hebben altijd een pak aardappelpuree in Boerenkool variant in de kast staan, alleen een worstje en jus erbij en klaar..

idd een omelet (heb je zelfs kant en klare zakjes met kruiden e.d erin)

soep met brood (altijd goed en lekker)

macaroni (wij doen altijd macaroni koken kant en klare tomatensaus kipfiletreepjes erin (die al gaar zijn zeg maar) of hamblokjes, of smac en dan flink wat geraspte kaas erdoor en dan heb je een beetje mac and cheese zeg maar

pizza (wij hebben altijd van de lidl die 3 voor 4 nog wat) zijn erg lekker

Zoiezo iets uit de diepvries (aviko idd)

14. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Offtopic;

@Shadixxx; Je onderschrift is zooooo waar!

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Je zou in ieder geval even telefonisch contact op kunnen nemen met de HAP of je eigen huisarts. Dan kan even aangehoord worden waar je precies last van hebt. Wie weet kan er best iets geregeld, beter dan dat iets uit de hand loopt hoor.

16. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Snert met stukjes stokbrood. Of een andere maaltijdsoep.
    Maaltijdsalade, maar dat is weer niks voor kids.
    Broodjes gerookte zalm. Kant en klare bami met sate uit de magnetron.
    Kant en klare ovenschotel, hup zo de oven in.
    Of eet gewoon eens een keer brood 's avonds met bijvoorbeeld een gekookt eitje erbij. (plakjes tomaat en komkommer erbij dan kun je een broodje gezond maken)
    Euhmmmmmmm....denk denk haha. Succes in ieder geval en beterschap.

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Kant en klare kipstukjes die je wel nog moet bakken, maar niet meer hoeft te snijden.
    Je koopt taco kruiden die doe je er door heen.
    Je gooit een pak wraps in de magnetron doet doet daar de kip tussen met wat ijsbergsla heerlijk.
    Kip is zo gebakken.

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    rijst koken en viscuisine in de oven en klaar is kees....

19. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    aardappelpuree uit een zakje is erg snel klaar en toch gezond. hamburger, kipschnitzel, knakworstjes of vissticks erbij en een potje groente opwarmen.
    Dit doen wij vaak als we weinig tijd hebben, maar toch "gezond" willen eten.

20. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

sorry Fiene,maar wat is een crockpot? en wat kan je ermee? (lijkt me wel handig zo te horen?);)

Deel Deze Pagina