Hi dames, Ik ben op naar een ultieme waterproof mascara. Bij mij geven ze allemaal af en heb ik zwarte vlekken onder mijn ogen (dus zonder zwemmen, in het regen fietsen, huilen etc). Ik denk dat mijn huid vettig is en dat het daarom gebeurt. Heb bijna alles van Max Factor gehad en van Maybelline en nog paar anderen van de drogist. Ook van Hema en nu heb ik Inimitable van Chanel. Laatste maakt mijn wimpers wel heel mooi maar zit toch onder mijn ogen uitgesmeerd. Wie van jullie heeft ook last van waarschijnlijk iets te vette huis/oogleden en heeft een goeie waterproof mascara gevonden (waterproof omdat ik van zwemmen en fietsen hou)?
Ik heb lenzen dus wil nog weleens vloeistof erbij gooien zonder dat ik op mijn mascara hoef te letten. Ik gebruik die van Helena Rubenstein of van Clinique. Nu is er 40% korting bij ICI paris dus dan is de prijs ook nog wel te overzien.
Bedankt, dames, ik ga ze allemaal gewoon uitproberen. Mocht iemand nog een tip/suggestie hebben hoe ik die mascara op mijn wimpers kan houden ipv onder mijn wimpers, dan hoor ik het natuurlijk graag!
Hier ook etos eigen merk. Ben er erg tevreden mee. Heeft een flinke huilbui overleefd, nou, dan ben ik fan