Hallo Mama's (to be), Wij zijn een jaar geleden verhuisd op 36 weken zwangerschap met bekkenklachten. Was echt een hel. Maargoed dat ter zijde. We hebben toen een pvc vloer gekocht van echte goede kwaliteit. Wij hebben bankstellen geplaatst die zwarte poten hebben. Deze poten blijken strepen af te geven op onze vloer. Ik denk dat het verf is maar super zonde. Iemand een idee hoe we dit kunnen herstellen? Was echt een dure vloer. Bijgevoegd een foto van 1 van de afdrukken. Alvast bedankt
Aceton? Ook eerst even op een onopvallende plek natuurlijk. Wij hebben om die reden wat extra plakjes bewaard
Ja wij hadden net genoeg voor de benedenverdieping. Ze verkochten het helaas ook niet meer wij hadden de laatste partij.
Wij hadden een flesje nagellakremover voor eventuele vlekken op onze (laminaat) vloer. Werkte erg goed, maar geen idee of dat met pvc hetzelfde is... Je zou het natuurlijk kunnen proberen op een onopvallende plek.
Ik zou oppassen met aceton op een PVC vloer, aangezien daar een plasticlaagje overheen zit. Ik zou de wonderspons proberen.
Billendoekje ook geprobeerd? Nagellak remover (met aceton) zou ik niet aanraden. Dan eerst ff de winkel bellen. Aceton lost veel dingen op en dat kost vermoedelijk je pvc vloer.
Hier 2 dochters, en heb al eens nagellak over onze (niet zo dure) PVC vloer gehad. Dit heb ik wel verwijderd met nagellakremover van de Jumbo. Ging er gelukkig goed af en je ziet er niets aan op de vloer. Het was dat proberen of naast de eettafel een knalroze nagellak vlek op de vloer vol in het zicht Die zwarte strepen hebben wij ook onder de bank, denk niet dat het verf is, volgens mij zijn die poten van kunststof. Wil er inderdaad niet met een sopje af, nagellak remover nog niet geprobeerd trouwens, maar ach, het zit onder de bank, dus heb er geen last van.
In elk geval ook van die beschermers onder de poten van de bank plakken. Dat er in elk geval niet meer strepen bij komen.