Hoi, Met een paar collega's deed ik pas iets leuks: noemen op welke bekende persoon je iemand vind lijken. Dus gewoon voor de fun: Heb je weleens gehoord dat je op een bepaalde bekende lijkt?
Nee, nooit gehoord . Ik zou wel op Astrid Joosten willen lijken. Dat vind ik nog steeds een mooie vrouw.
Op Leona Lewis zie ik dan totaal niet. Heb ook donker haar enzo misschien vorm gezicht want heb ook nog eens donkere ogen!
Mensen zeggen dat ik op Kirsten Dunst lijk, ik zie het zelf niet, maar heb het al van verschillende mensen gehoord.
Ik heb wel eens gehoord dat ik op Lea Michele lijk, van Glee. Ik zelf zie het niet haha. Ik zou wel graag op Emilia Clarke willen lijken.
Niet op Nina Sanders? Ik schijn op Nina Warink te lijken en op Biran Damla Yilmaz. Moest ze beide googlen want nooit van gehoord. Heb inderdaad donker lang haar en groen/blauwe ogen en heel donkere wenkbrauwen. Maar wel een lichtere huid helaas, vooral in de winter. Ben weleens gevraagd of ik een Perzische achtergrond heb en ook eens Iraans. Maar ben heel Hollands zover ik weet. Al vind ik mijn moeder er niet heel Hollands uitzien: zwart haar, donkere ogen en vrij donkere huid voor Hollandse maatstaven.
Ik kreeg altijd te horen dat ik op Courtney Thorne-Smith lijk. (Heb het al jaren niet meer gehoord trouwens.)
Gal Gadot en dat is echt bijna eng, zelfs qua mimiek lijken we op elkaar. Zij is echt mijn sister from another mister. En Lady Gaga en ik zouden ook zussen of op zijn minst nichtjes kunnen zijn, maar dan wel zoals ze eruitziet in het dagelijkse leven, niet op het podium Dus een beetje de A Star Is Born-variant, zeg maar. Ik krijg dit heel vaak te horen van anderen (vooral Gal Gadot) en ik zie het zelf ook, en ik kan wel vervelendere vrouwen bedenken om op te lijken
Oh men ik word oud denk ik. Van al die namen die al genoemd zijn ken ik alleen Astrid Joosten, Allanis Morisette en Annette Barlo
Dochter werd toen ze klein was in Amerika een keer Gerber baby genoemd, een iconisch beeldmerk van een fabrikant voor babyproducten. Zoon lijkt op Bode uit Locke&Key.
Anouk, heel vaak gehoord. En op de Olson twins. Tegen mijn dochter zeggen ze al, vanaf dat ze in de luiers rond liep Olson twins en nu ze volwassen is hoort ze het nog regelmatig. Dus wel grappig dat wij allebei horen dat we op ze lijken
Vroeger vonden mensen mij op Brenda van Beverly hills 90210 lijken Vanwege het donkere haar en de lichte huid. Ook ben ik niet heel groot. Ik ben het er wel mee eens. Nu trouwens helemaal niet. Ze is natuurlijk ook 7 jaar ouder. Ik heb nog niet zoveel rimpels als zij nu wel heeft. Ik geloof ook dat ze heel ziek is. Dat zal ook niet meehelpen aan je uiterlijk ( actrice heet Shannon Dorothy)