Soms heb je van die dagen....

Discussion in 'De lounge' started by Clivia, Feb 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Dat alles fout gaat!

Ik had het gisteren, echt ongelooflijk!

Bij het ontbijt eitjes uit je handen laten vallen, portomonnee kwijt raken, kinderen die echt álles doen wat niet mag en nog veel meer...

Maar de topper was midden in de nacht. Half 5. Ik hoor gepiep van de hond en ga kijken....ligt hij voor de slaapkamerdeur, maar hij mag helemaal niet boven komen! Dus ik loop voor hem uit de trap af en roep hem mee...

What the....natte voeten. De trap is nat. Oh god....dat kan niet goed zijn. Badkamer in hinkelen, voeten wassen, bril zoeken, licht aan.
    Darn...it's yellow :( hij heeft geplast.
    Op zolder.
    En de trap naar zolder.
    Die open is.
    Waardoor het ook op de trap naar beneden is gespetterd. Via de muur.
    En onder de onderste open trap ligt al het speelgoed.

Je wilt niet weten hoe lang ik vannacht en vandaag bezig ben geweest met schoonmaken :$

Echt...of all places. De bovenste open trap.

Hoe verzin je het :x

2. Mamalon

Mamalon Actief lid

Feb 27, 2015
    217
    50
    28
    O wat balen...dat is niet fijn om dat schoon te maken, en al helemaal niet midden in de nacht.

3. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    We denken al een tijdje erover om de trappen dicht te laten maken...maar dat is niet goedkoop.

Tijdens het schoonmaken riep ik nog naar mijn man: ik heb zojuist nóg een voordeel ontdekt van een dichte trap!!
    Hahaha

4. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Hier vorige week iets soortgelijks.
    Na mijn oudste en ik zelf kreeg de middelste de buikgriep.. Hij spuugde de hele bovenverdieping onder: slaapkamer, hal en het kletterde zo de andere kamers in onder de deuren door. Dus alles poetsen en wassen...
    Ik zeg nog tegen manlief, niet zo in de machine gooien, eerst goed uitspoelen.. jajaja..
    Was nummer 1 is klaar, ik neem hem mee naar zolder om in het trappengat op te hangen. Bijna alles hangt al en ik pak een handdoek... Een regen van verteerd voedsel.. op zolder, de open zoldertrap, overloop, trap naar beneden.. zelfs de begane grond. Uren poetsen en alles ontsmetten :( Vanaf 23.30 ook...

5. Clivia

Clivia Bekend lid

Jul 12, 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Oh nijntje!! Ik weet precies hoe je je voelt!

Over een week lachen we erom oke?! :)

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Afgesproken :)

Share This Page