hoi dames. even een vraagje van mij. Omdat ik thuis zit en steeds minder kan ivm bekken instabiliteit heb ik mezelf verwend met sims 3. Alleen nu zit ik me te bedenken dat ik wel gelezen heb over xp vista en windows 7 en 8 maar niet over 10. Wie heeft windows 10 en speelt sims 3?
Tijdje terug toevallig voor de gein even sims3 geinstalleerd op mijn laptop met win10, leek prima te gaan, misschien dat die loading screens zelfs een seconde sneller gingen dan op XP destijds =') veel plezier in ieder geval
Leuk dat er meer liefhebbers zijn! Ik speel het vanaf deel 1. Vorig jaar sims 4 gekocht helemaal blij maar hij valt Steeds uit. Is gewoon de orginele, dan speel ik een tijdje en bam foutmelding. Dus speel het helaas al een tijd niet meer.
Das raar! Bij mij werkt 4 prima. Ik draai wel windows 7. Ik had 8, maar daar kon de sims 2 niet op dus heb 7 weer geïnstalleerd Vond sims 4 eerst niks, maar nu wel! Dat laatste uitbreidingspakket is echt te gek
Ja heel raar idd. En mijn vriend weet veel van computers af maar komt er ook niet uit. Hoor ook steeds van mujn schoonmoeder dat de uitbreidingen zo leuk zijn. En helemaal nu in mijn verlof had ik het zo leuk gevonden.
En succes! Sims 4 is leuk! Voor goedkope uitbreidingspaketten even Googlen, bij origin zelf betaal je echt teveel