Digitale fotolijst

Discussie in 'De lounge' gestart door Ikbenhetmaar, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wil graag een digitale fotolijst cadeau geven aan me vader, maar zie door de bomen het bos niet meer hoor, er is zoveel aanbod en zooo veel prijsverschil.. wie heeft er 1 en waarom heb je die? en hoe bevalt die uiteraard..:D

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik heb 1 van de blokker. Een keer gekregen op mijn verjaardag. Weinig mogelijkheden, niet echt scherp. Kaartje krijg je er bijna niet uit( Moet een tangetje gebruiken.) kostte toen 29,95.

Ik zelf zou 1 van philips kopen. Hebben mijn s-ouders en onze oma's ook en die is perfect. superscherp beeld, kan usb en kaartje in. Tijdschakelaar.

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat die goedkopere, onbekende merken vaak niet scherp zijn en dat vind ik erg zonde. Foto's lijken hier bijv. heel donker en vlekkerig.

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    ja de kosten maken me opzich niet zoveel uit dus wil gerust voor merk gaan hoor maar zie bijv ook veel verschil in inches (schrijf je dat zo) hihi

4. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb er 1 voor kerst gehad van me man, en ook 1 van me zwager :D

Ze wisten niet dat ze allebij hetzelfde kado voor me kochten :D

De 1 is van merk jobo en de ander Samsung. Beide van media markt. Die van Samsung is wel mooier omdat je van elke kant de foto kan zien, van jobo zie je hem eigelijk alleen van de voorkant, zijkant word wat donkerder dan.

5. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    ik heb met kerst een sony fotolijst gegeven aan mijn moeder. Is makkelijk te gebruiken en mooi beeld

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wij hebben er 1 voor ons trouwen gehad (juni 2009) en bijna nooit gebruikt! ik vind het absoluut geen fijn ding! maar kan het hier ook niet ergens goed neerzetten/ophangen zonder dat je meters snoer ziet en dat vind ik niet mooi

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier een Kodak en die bevalt echt prima. Was toen 60 euro. Foto's zijn mooi scherp en je hebt meerdere opties om ze te bekijken.

8. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Weet je zo welke dat is qua type?

Deel Deze Pagina