Winkelen: een drama of vinden jullie het leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb altijd een hekel gehad aan winkelen, niet zozeer het winkelen op zich, maar kleding passen: VER-SCHRIK-KE-LIJK :) Tig keer je uit- en aankleden......;) Echt niks voor mij dus.

zo ook een nieuwe bril aan laten meten: ik draag al ruim 20 jaar contactlenzen, maar af en toe moet ik een bril kopen voor de momenten dat ik geen lenzen draag. Drama, ook voor de verkoopster én mijn man (die mee moet van mij :D) Laatste keer heb ik alle monturen in de winkel gepast, incl een aantal uit de herencollectie. Uiteindelijk na 3,5 uur!!! een montuur gevonden, die uit de etalage :)

Lippenstift kopen, nog zo'n drama, de ene kleur is te licht, de andere te donker, te glimmend of te mat, te roze of te rood, je snapt dat ik ook niet graag lippenstift aanschaf ;) terwijl ik het toch echt dagelijks gebruik en dus af en toe een nieuwe aan moet schaffen :p

Hebben jullie ook van die winkel afwijkingen of ben ik echt de enige??

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik vind winkelen leuk als ik niets per direct nodig heb. Want als ik inderdaad gericht op jacht ga kan ik nooit iets vinden. En loop ik in de stad en heb ik niets nodig dan zie ik vanalles..
    Maar cadeautjes/kleren voor onze zoon en gewoon doelloos shoppen vind ik dus heeeeerlijk!

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik haaaaaaaaat winkelen hahaha

4. Koon

Koon Niet meer actief

Helemaal mee eens.

En het liefst ga ik op dinsdagochtend ofzo, dan is het lekker rustig. Tegenwoordig bestel ik bijna alles via internet.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vroeger vond ik het wel leuk, nu met 3 kids aan mn kont wat minder dus bestel voornamelijk online :p

6. Porsche

Porsche Niet meer actief

Winkelen is kei leuk en gezellig mits de kids in een gezellige bui Zijn ik
    Niet ongesteld ben en mijn man geen mopper Zin heeft Hahaha

Nee winkelen is kei leuk. Ik maak het voor de kids ook leuk!
    Altijd even in een winkel waar zij willen kijken.
    Ik werk ook in de stad en vaak gaan we daar dan even wat drinken ...

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Precies dit! En winkelen met vriendlief is ook een drama haha hij houdt er van maar met kleding passen en uitzoeken duurt bij hem altijd ontzettend lang :p

8. Ismene

Ismene Actief lid

17 apr 2013
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yech, verschrikkelijk. Altijd al gevonden trouwens. Maar nu heb ik ook nog minder vrije tijd en dus helemaal geen zin. Als ik nu iets leuks zie, koop ik meteen een aantal exemplaren in diverse kleuren... Vooral het passen inderdaad, en dan al die mensen die ontzettend langzaam door de winkel slenteren, beuh... En spijkerbroeken die nooit fatsoenlijk passen of staan. Net op vakantie in Amerika twee Levi's gekocht; kijk, daar lukt het dan in 15 min! Maar daar hebben ze dan ook alle mogelijke modellen in alle maten overzichtelijk naast elkaar hangen. Ga je in NL de Levi store binnen, dan hebben ze 1 model in 2 maten: S & XS ;)

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Shoppen ook echt niet aan mij besteed, al die mensen die voor je voeten lopen, al dat getreuzel, dan nog niet over het passen te praten...blehhh.

Als ik iets nodig heb, dan ren ik het liefst door de winkel, pak het gelijk en reken dan ook gelijk af. Vaak heb ik geen geduld om te moeten wachten met passen, en pas ik het thuis wel.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja als we hier een keer gaan op een zaterdag zijn we eerst een hele middag bezig met bezoekjes aan de media markt, eettentjes, aktie sport, jack en jones en dat soort zaken. En dan is het half 5 en 'laten we nu eens voor jou gaan kijken' (aldus man).. ja bekijk het maar dan :x

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Hmmmm... Eens zien..

Als ik super rijk was geweest, zou ik het na mijn liposuctie, belly tuck en boob job denk ik heerlijk vinden!

Nu vind ik er niks aan, nooit gevonden ook trouwens. Behalve als ik cadeautjes moet kopen, dat vind ik altijd heel leuk!:D

Schoenen, nooit leuk geweest, maat donald duck kano :)

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Passen doe ik trouwens nooit (ja schoenen dan).

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik ben gek op shoppen,maar wel zonder mijn zoontje op een rustige door de weekse dag.

14. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Kleding passen verschrikkelijk. Bestel alles online. Shoppen voor, maar zonder dochter erg leuk. Cadeaus shoppen heerlijk!

15. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ben DOL op shoppen (nee echt? Ja echt!) maar dan idd ook alleen als ik niets nodig heb EN met volle portemonnee haha

16. Koon

Koon Niet meer actief

Zou ook wel een bak zijn als je met zo'n nickname shoppen vreselijk zou vinden :D

17. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha juist :D

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit heb ik dus ook :D !!!

Enne, ik kan iedere dag wel shoppen als het moet :cool: Maar dan wel enkel voor de leuke dingen, want dagelijks groente/fruit halen in de supermarkt vind ik dan weer geen drol aan.

19. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ook niet haha. Ik vond winkelen vroeger echt geweldig maar tegenwoordig echt niet meer. Het is overal te druk en te warm. Verkoopsters zijn of heel onvriendelijk, of mega opdringerig.. Ik ben echt van het speed shoppen. Winkel in, kijken wat leuk is, afrekenen en de winkel weer uit. Thuis pas ik alles op mijn gemak.

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja echt he! Hier is het echt uren voor kledingwinkels pff haha. Ik winkel voor mezelf het liefst alleen dan :p

Deel Deze Pagina