Heel naïef ik weet het! Ik woon twee hoog en heb geen grote open slaande ramen maar boven lichten die naar binnen open gaan. Omdat we nog moeten verbouwensslapen wij in de woonkamer waar je alles hoort. Met deze temperaturen heb ik altijd twee bovenlichten open staan en mijn balkondeur zodat het lekker door kan luchten in de nacht en hoor dus van alles pratende mensen auto's etc etc. Net lag ik in bed en hoorde wat gerommel bij een van mijn ramen dus ik dacht eerst dat het mn rolgordijn was wat wapperde dus ik kijk en zag niks geks dus loop weer terug richting bed, terwijl ik loop hoor ik het zelfde gerommel en besluit toch maar eens naar buiten te kijken. Zie ik tot mn verbazing een ladder tegen de gevel staan waar iemand snel van af loopt! Ik schrok me dood dus keek gelijk weg en deed mn rol gordijn weer normaal en heb gelijk mn man gebeld en de raampjes dicht gedaan incl balkondeur. Maar vind t toch wel creepy en het is echt mega warm binnen!!!
He wat schrikken zeg!! Maar goed dat je er op tijd bij was. Moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als hij al binnen was en hij zag je (ervanuitgaande dat het een hij is en graag naar binnen wilde). Doe maar rustig aan nu! Ondanks de hitte.
Bah bah,,, Nee ik zou dat ook totaal niet verwachten!! Gelukkig kwam je er achter toen hij nog buiten stond :x
Nee die is aan het werk alleen en werkt de nachten dus geen idee hoe laat hij thuis is. Maar ben bang dat ik niet eerder slaap tot hij er is!
Jammer dat hij van de ladder afliep... Ik zou de ladder met vent en al omduwen Verklaring: ik schrok en verloor mijn evenwicht
Oh getver de getver...bij mij zijn ze ook weleens gekomen toen ik thuis was! Zo eng!!! Doe alles goed op slot. Hopelijk komt je man snel thuis ook.
Ow niet zo leuk dat je man nog niet kan komen. Gelukkig dat de politie het een beetje in de gaten houdt. Denk ook niet dat ze vannacht nog eens komen hoor. Maar kan me voorstellen dat je niet lekker zult slapen!
Gelukkig maar dat je bent gaan kijken. Die komt echt niet meer terug hoor, die is natuurlijk behoorlijk geschrokken. haha. Goed dat je de politie hebt gebeld, kunnen die het ook wat in de gaten houden in de buurt.
Dat zijn van die kleine klap raampjes die vaak boven deuren zitten. Maar hier hebben ze die boven de gewone ramen geplaatst en klappen van boven naar onder helemaal open en heb je dus een stuk van 80cm breed en 50cm hoog wat helemaal open is.