ik ben opzoek naar laminaat voor boven in de slaapkamers maar weet niet welke heb nu van leenbakker maar heeft wel veel krassen welk laminaat is niet te duur en goed bestand tegen krassen ook omdat mijn zoontje nu op zijn kamer gaat spelen twijfelde zelf tussen gamma of ikea
Wij hebben goedkoopste van Ikea boven, en nergens krassen op. Ben daar wel over te spreken. M'n schoonzusje had het gewoon op de begane grond, en dat is heel lang mooi gebleven! Zag er gewoon nog prachtig uit terwijl het wel heel intensief gebruikt werd. Dus zou het zeker aanraden. Geen ervaring met gamma.
Hier ook de goedkoopste van ikea, toen zelf 1.99 per m2.. die hebben ze nu niet meer.. Maar echt super goed, geen krassen en echt goed!
Hier ook op de bovenverdieping van ikea, van de vorige bewoners ligt het er nog (lees: 3 drukke kids). Ziet er nog goed uit!
Goedkoopste ikea laminaat ligt in onze hal (konijnen, kind, schoenen, etc) en geen krassen oid. In de woonkamer ligt het laminaat van de leen bakker en dat is geloof ik zo goed als nergens tegen bestand
Wij hebben boven een goedkope van de Gamma. Niks mis mee. Al wordt er bij ons boven niet veel gespeeld ofzo. Beneden een duurder van de gamma, en die is echt een drama. Een en al krassen. En we hebben spijt van de kleur. Te donker.
Hier ook de goedkope van de gamma (iets van 9 euro door veel korting). Die ligt nog prima op de kinderkamer na 7 jaar. Op de andere kamers boven en in de woonkamer ligt een vloer van de carpetright. Die liggen er nu zo'n 8 jaar in. Boven gaat dat ook prima. Geen last van verkleuringen of krassen ofzo. Alleen onder is deze iets minder goed. in de keuken zijn er een paar chipjes uit doordat er zwaar keukenbestek op is gevallen. En er zit een plekje in de overgang van kamer naar keuken, maar dat komt waarschijnlijk omdat we de ondervloer niet plat&strak genoeg ligt.