Hallo dames! Weer een schoonmaaktopic Wij hebben beneden laminaat liggen en binnenkort boven ook. In de badkamer gewoon tegels. Nou zaten we te kijken naar een stoomreiniger. Heeft dit enige toegevoegde waarde of is het eigenlijk een soort dure dweil? Graag jullie ervaringen Alvast bedankt!
Ik vind dat de stoomreiniger veel beter schoonmaakt. De badkamer doen ermee gaat zo makkelijk. Ik gebruik hem ook voor m’n kleren om Ze even op te frissen wanneer nodig (vooral de winterkleding).
Oeh ik lees mee! Wil er ook een, maar weet niet welke ik moet nemen en/of het idd wel handiger is dan een gewone dweil..
Ik gebruik de stoomreiniger voor bijna alles. Vloer,badkamer,bank,katten krabpalen,vlekken en nog voor veel meer. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee.
Ik gebruik hem voor bijna alles. Heel fijn. Badkamer, bank, eetkamerstoelen, ramen, deuren, kleding opfrissen,... Alleen de vloer niet. Wij hebben door heel het huis houten planken in de olie, dat mag niet met de stoomreiniger, maar verder.....
Ik ben er erg blij mee! Zowel op laminaat als op tegels van de wc en de badkamer. Ik heb wel een paar tientjes meer betaald zodat ie wat meer kan dan alleen de vloer, dus ook ramen, wandtegels, deuren, kranen etc.