Stoomreiniger

Discussion in 'De lounge' started by Mvj, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben begonnen in de toilet ....daar had ik pikzwarte voegen op sommige plekken ...schimmel dus .....heb een paar keer flink gestoomd ...in eerste instantie was ik niet zo tevreden maar nu ziet het er spik en span uit .......heb alleen ook een paar kleine bruine vlekjes in de voegen van het dakleer wat gelekt heeft en die krijg ik er niet uit .....

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wauw... ik denk dat ik ook maar eens een stoomreiniger ga aannschaffen... Onze douche is echt niet normaal meer helemaal mooi schoon te krijgen (woningbouw-douchjes) en daar baal ik best wel van!
    Dat ik hier nooit eerder aan heb gedacht zeg... :rolleyes: :)
    Oeh, en dan kan ik gelijk de voegen in de keuken eens aanpakken! Ook nier goed en mooi schoon te krijgen met alleen een sopje...
    :eek: Misschien eindelijk mijn vloer helemaal mooi schoon!

Hahaha, ik begin er helemaal zin aan te krijgen om straks eens even lekker te stomen hier :)

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @minyaweth : misschien kun je er eerst een keer 1 huren ....dat heb ik ook 1 keer gedaan .......wist namelijk niet zeker of de voegen wel schoon te krijgen waren ...en gezien dat de voegen toch iedere keer weer vies worden heb ik er 1 gekocht ...ook omdat het beter is om niet met chloor te werken tijdens de zwangerschap ......

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

haha ik zie dat ding altijd op die reclame en ben dan zo jaloers, het lijkt me namelijk ontzettend bevredigend om zo mooi schoon te maken (ook heel smerig wat ze daar laten zien, maar de handjes komen er niet in de buurt). Ik ga het eens bekijken hier!

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja die van de tv vind ik niks ......ik heb nu een soort stofzuigertje waar ook kleine spuitmondjes en borsteltjes bijzitten ......

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    :eek: Ik herinner mij ineens dat mijn vader ook een stoomreiniger heeft!
    Ik denk dat ik die van hem maar eens ga lenen !

Share This Page