hallo allemaal, ik heb even een vraagje, ik ben op zoek naar een stootrand voor de box, mijn zoontje kan al aardig zitten maar valt soms nog om, en dan vindt ik het niet prettig als hij tegen de spijlen aan valt. ik heb al gezocht op marktplaats, maar daar stond er geen een op. heeft iemand nog een idee waar ik in omgeving overijssel een stootrand kan kopen? alvast bedankt!
Idd de babywalz heeft ze. Hoofbescherming - online bestellen- babywalz - Al het goede voor mijn baby Ik vond ze persoonlijk best duur en ook niet erg leuk qua kleur. Ik heb een vriendin van mij er eentje laten maken met stof die ik zelf uitgekozen heb. Ben er erg blij mee ook helpt het erg goed tegen uitvliegende tutjes hihihihi Succes met je zoektocht. Groetjes Kim
Hoi, Ik heb een hoofdbeschermer voor de box gekocht voor het vallen. Zie onderstaande link. Ze zijn niet heel erg prijzig en in verschillende kleuren. Kramer Online (Powered by CubeCart) Groetjes Lycke mama van Joris ( 13 november 2007 ) en Sophie ( 16 april 2010 )
Ik deed er vaak een voedingskussen achter leggen als ze dan omvallen dan vallen ze ook zacht. En zo had dat ding ook nog een functie .
Ik weet niet of je dicht bij belgie je woont. In belgie heet een box een park en hebben ze hier ontzettend veel aankleding voor. Schijnt daar veel gebruikelijker te zijn ook met matrassen en zo. Hoewel de tip van het aankleedkussen ook wel een gouden is
Ik had ook een voedingskussen langs de rand toen mijn zoon net kon zitten, dan viel hij ook zacht ipv tegen de spijlen. Idd een hele goede tip werkte hier ook prima.
hier ook een voedingskussen gebruikt, of ik zette hem in de hoek van de box zodat ie ook niet hard kon vallen, werkte prima
hallo allemaal, bedankt voor jullie reacties, ik heb zojuist een stootrand voor de box besteld! groetjes demy