hallo, Ik weet niet of het hier goed staat maar kon geen goede rubriek vinden. Ik heb tweedehands via deze site bij iemand een maxi taxi speedi opgehaald..... Maar nu vraag ik me dus af, ik heb hem 5 dagen gebruikt, maar er zit naast de handrem geen parkeer rem op (of is stuk) Hoe kan je voor de oudere modellen onderdelen bestellen zoals ook bijvoorbeeld een regenhoes! want die bleek dus zeer gemist de afgelopen dagen Een handleiding heb ik op internet terug kunnen vinden...en daar staat hoe de parkeer rem werkt, maar blijkbaar doet hij het bij ons niet meer.....dat kan hij is niet nieuw meer. Ook vraag ik me af, de riempjes die erin zitten, daarvan is een klik dingetje wat je vastklikt (soort van sluiting van bv een kettingkje...) wat is afgebroken...(had het niet gezien, is ook geen groot proibleem) maar die zou ik dus wel graag willen vervangen.... Zou je die onderdelen ergens kunnen kopen? Ik heb al op de site gekeken maxi cosi, maar daar vind ik alleen nieuwe modellen..... Iemand tips??? Groetjes, en bedankt!! Miranda
Maxi taxi, bedoel je een maxi cosi op een quinny speedi onderstel? Een regenhoes kun je geloof ik universeel bij allerlei babyzaken kopen. Als het gaat om een sluiting van de riempjes van een maxi cosi, dan zou ik maxi cosi zelf even mailen. Moet wel goed vast kunnen, want anders issi niet veilig. Over de rem zou ik ook even contact opnemen met maxi cosi (als het daarvan is). Ik denk dat zij je het beste kunnen helpen.
Maxi Taxi is de voorloper van de Quinny Speedi. Model is redelijk hetzelfde. Ik heb nog een ongebruikte regenhoes voor de Speedi liggen, die past dus neem ik aan ook prima over jouw wagen heen. Kost in de winkel 30 euro, en de mijne mag je hebben voor 25e incl. verzenden. Laat maar weten als je 'm wil via info apenstaart dierfysio punt nu.
bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb een mail gestuurd voor de parkeer rem en het riempje. Voor de hoes zou ik dan even gaan kijken voor een universele. Mocht die toch niet passen Lien78 dan wil ik graag die van jouw overnemen. Groeten, Miranda
Hoi Miranda, dat is prima, laat maar horen dan. Die universele hoezen heb ik ook naar gekeken (toen de mijne kwijt was en het ineens heel veel regen gaf), maar de kwaliteit is echt minder (veel dunner plastic) en de pasvorm vond ik ook niet ideaal. Uiteindelijk heb ik dus een originele hoes gekocht, maar tegen de tijd dat die geleverd werd, had ik de mijne alweer gevonden. Maar kijk zeker even of jij het wel wat vindt, want ze hebben wél een leuke prijs natuurlijk!