inbakeren

Discussion in 'Veilig slapen' started by manolo, Jul 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manolo

manolo Nieuw lid

Apr 16, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

m'n dochtertje is erg onrustig en komt niet goed in slaap. Heb haar voor het eerst ingebakerd met een lakentje maar ik vind dat als ze daarvan weer wakker word warm aanvoelen. Ik vroeg mij af is een inbakerzak van puckababy ook zo warm? Zeker met dit warme weer lijkt mij dat warm.

dank jullie wel alvast,

groetjes

2. jada73

jada73 Actief lid

Apr 6, 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, ons meisje van 11 maanden slaapt niet zonder puckababy, dus ook met dit warme weer. Ik had haar dan wel alleen in de luier in de puckababy en zonder lakens en dekens. Ging prima, het is sowieso warm, ook zonder puckababy. Ze was niet meer oververhit dan mijn oudere zoon die alleen in zijn boxershort sliep (4,5 jaar)

3. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    1,220
    0
    36
    Mijn zoontje slaapt ook in de puckababy. Toen het vorige week zondag boven de 30 graden was had hij alleen een luier aan en geen lakentje erover. Nu alleen een romper aan en lakentje over hem heen. Ik neem zn temperatuur regelmatig op dan kan ik checken of hij niet te koud gekleed is. Maar zn temp is altijd rond de 37.3.

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Mijn dochtertje is 3,5 week nu en voor haar de puckababy tencel aangeschaft. Die is voor de warme zomer dagen. Had de original nog van m'n jongste zoontje.
    Is echt wel veel luchtiger. Dan doe ik alleen een romper aan en ligt even aan hoe warm het aanvoelt op onze slaapkamer of ik er een lakentje overheen doe of niet.

Share This Page