Stootrand in ledikant?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niveah, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Ik denk dat t matras van mn dochter zelf (uit dr ledikant wel te verstaan) veiliger is dan t driedelige matrasje wat er standaard bijhoort. Of heb ik t enige maffe kind wat tot de conclusie is gekomen, vermoedelijk nadat ze een verdwaalde speen is gaan zoeken, dat je dat matrasje van een campingbed op kan vouwen tot een bergje en je dan je eigen klim en klauter paradijs hebt? (en in t minder gunstige geval je ontsnappingsroute of een verstopplek er onder). En die houten planken/matras gingen ook gewoon los hoor die werd over dr berg gelegd dat stapte wat makkelijker, dat was geen enkel probleem voor dr. Vond t gegiechel over de babyfoon iets te verdacht klinken want de rest ging muisstil.

Dus dat matrasje is hier ook uit de roulatie gehaald. Dan maar een gewoon matras wat goed strak er in ligt en stijf genoeg is dat ze m niet zomaar omhoog kan krijgen. Maar goed, ik heb gewoon een maf kind die dat soort dingen uitvreet en houdini uithangt en ik moet zeggen ik vind t erg grappig al krijg ik er soms hoofdpijn van. Allicht dat iemand met een rustigere baby/dreumes daar nog niet tegenaan gelopen is, maar met een beetje wilskracht komen die ukkies verbazingwekkend ver. Vandaar de hoofdpijn hier, tis een uitdaging soms om die guppies voor te blijven.

Niveah vindt dit leuk.
  2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het nadeel van een gewoon matras is dat als ze die opzij duwen en klem komen te zitten, dat ze dan kunnen stikken. Wellicht als je een echt stevig matras hebt dat goed past dat het risico minder groot is. Maar toch zou ik het in het algemeen afraden.
    Maar voor mij is het lang geleden ;) maar dat harde matras konden wij volgens mij goed vastmaken aan het bedje, maar kan dat nu nergens vinden op internet.

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

Bij ons leg je dat standaard matras vast.
    Daar kunnen ze van binnen niet bij want je steekt em door een gaatje naar de buitenkant en maakt em dan op de 1 of andere manier vast (geen idee hoe, mijn vriend doet het campingbedje altijd)

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Klinkt als zo'n zelfde systeem als wat er in de deryan tentjes zit. Kan ik alleen maar toejuichen. Systeem wat ik tot dusver heb gezien vindt ik bagger, wetende wat die kleine uitvreet. Campingbedjes worden hier gelukkig niet zo vaak gebruikt en komt er nog een tweede dan ga ik eens kijken voor zo'n afgegrendelde, dat lijkt me wel wat. Deryan wordt ze tegenwoordig helemaal panisch van, toen ze alleen nog kroop vond ze t heerlijk, maar nu banjert ze door dr bed heen voordat ze gaat slapen en nou was t ineens dikke paniek in die deryan. Zonde, vond t een fantastisch ding.

Deel Deze Pagina