Stop er even mee

Discussion in 'Anticonceptie' started by angela80, Jul 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    Ik weet niet of ik hier wel een topic mag maken,maar ik moet dit even kwijt.
    IK ben nu al 7 maanden met de pil gestopt en nog steeds niet ongesteld geworden.ben dus begin mei naar de dokter geweest en ik moet eind augustus terug komen als ik nog niet ongesteld ben.
    Ik zit nu echt in een dip,ben bang dat ik niet zwanger kan worden.
    Op straat word ik steeds met zwangere vrouwen geconfronteerd,en dat steekt toch wel iedere keer,
    Ik gun het iedereen natuurlijk,begrijp me goed maar ik wil het ook zo graag.
    De meeste op dit forum zijn allang zwanger sinds december of in ieder geval al een paar keer ongesteld geweest en ik wacht daar nog steeds op :cry:
    Daarom stop ik even met dit forum,ik weet niet voor hoe lang maar in ieder geval todat ik ongesteld ben geworden.
    Ik hoop dat jullie wensen zullen uitkomen.

Liefs Angela

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi Angela,
    Jammer dat je weggaat maar begrijp het helemaal hoor ;)
    Ik hoop voor je dat je snel ongesteld word!!!!!!!!!!!
    Sterkte!!!!!!!!

Groetjes van Kiowa

3. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

Jun 21, 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Angela, het is heel goed te begrijpen wat je voelt.. maar het is wel goed om er over te praten met mensen die hetzelfde hebben als jij ... En je denk misschien dat iedereen zwanger aan het worden is, maar dat is niet zo hoor....!! Kop op..!!! en we hopen je snel weer terug te zien op het forum... Succes met alles.!!

4. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    jeetje meid dat is balen zeg, snap al helemaal niet waarom je dokter je niet doorgestuurd heeft naar de gyn, meestal als je ongesteldheid langer dan 5-6 mnd uitblijft sturen ze je door zeg....en nu moet je ook nog eens een keer 2 mnd wachten voor je weer terug kan komen.. :(

hoop voor je dat je de volgende keer dat je naar je dokter gaat voet bij stuk houd en je door laat sturen naar de gyn, nog ff en het jaar is alweer om en dan kom je straks in de mm terecht voor vruchtbaarheidsonderzoeken....dat lijkt me ook geen pretje.. :(

heel veel succes meid

5. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Heel veel sterkte Angela!

Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt!!!

Breng je ons op de hoogte als je weer terug bent?

6. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje meid... ik kan me voorstellen dat je het op dit moment even gehad hebt. Maar positief blijven hoor en ik hoop dat je hier snel weer bent!

veel liefs Dreamy

Share This Page