Oké ik heb van die Apps op me telefoon om me ovulatie bij te houden nu het dilemma voor nu dan de ene app zegt dat ik gister op dag 29 van me cyclus ongi had moeten worden de ander zegt vandaag op dag 30 van me cyclus. Ik ben nog niet ongi en voel ook nog niks wanneer zal ik dan testen ? T kan nog komen natuurlijk daar hou ik ook rekening mee. Groetjes Miranda.
Gebruik je nog iets anders dan die app? Want die app gaat van gemiddelden uit.. Het kan zijn dat je je ei later hebt gehad en daarom dus ook nog nie ongi bent.. Maar testen kan altijd natuurlijk, gezien je NOD al is geweest!
Nee de ene gaat van 28 uit ongeveer maar de ander noteert zelf automatisch me cyclus veranderingen maar meestal klopt 1 van de 2 wel ben nog niet voorbij 30 dagen geweest. Vandaar me twijfels. Xxx
Ik zou gewoon nog ff wachten todat je ZEKER weet dat je overtijd bent. Des te groter de kans dat je een positieve test in handen hebt Ik had zelf ook pas 3 dagen na mijn NOD getest en ik was zwanger! Maja, dat moet je wel kunnen, haha!
je kunt al testen je bent toch in allebei de gevallen over tijd dus als je zwanger bent zul je wel licht positief testen morgen me nod maar eersgister positief getest
Apps gaan inderdaad van gemiddelden uit. Volgens de ene app was mijn eisprong 6 dagen geleden, volgens de andere vandaag, en volgens mij zitten ze er allebei naast. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd testen. Het kan natuurlijk zijn dat het te vroeg is en dat je daarom ten onrechte negatief test. Maar als je hoe dan ook overtijd bent, is de kans groot dat een zwangerschapstest het wel aangeeft als je zwanger bent. Succes!