We zijn er bijna uit welke naam het gaat worden voor onze baby j/m. Ik ben heel benieuwd wat jullie zouden kiezen? W.essel M.aurits F.enna F.abiënne
Jurre en Fenna 100%. Edit: nu Jurre ineens weg is ga ik voor Maurits. Maar vin Maurits en Wessel allebei niet mooi.
Ja, klopt.... Mijn man wil absoluut geen Jurre dus die maar ff weg gehaald. Zo ook Fayenne. Dat vind hij ook echt niks. Wat ik jammer vind van de naam Fenna is dat deze zo vaak gegeven wordt nu. Toen wij elkaar 6 jaar geleden hebben ontmoet wilde wij onze dochter, mochten/ mogen wij die krijgen zo noemen. Maar nu het zo mega populair is vind ik het eigenlijk niks... Of stel ik mij aan?
Maurits en Fenna! Maurits zou de tweede naam worden als wij een jongetje hadden gekregen of zouden krijgen.
Dit wilde ik ook typen. Vind het ook een totaal andere categorie namen. Bij Wessel en Fenna denk ik leuk! Bij Maurits en Fabienne denk ik dat niet bepaald.....
Ik vind Fenna niet storend populair. Het is inderdaad een populaire naam, maar ik vind een verschil zitten tussen populair in de zin van je hoort de naam vaker of populair in de zin van mijn kind heeft straks 3 naamgenoten in de klas.