Jelte doet me denken aan dat jongetje dat een paar keer in het nieuws in geweest omdat hij was in elkaar geslagen door enkele grotere jongens en nu een hersenbeschadiging heeft, heel naar. Daardoor heb ik nu een nare associatie met die naam. Ik zou dus voor een andere naam gaan. Maar dat is heel persoonlijk.
Ik vind Stefan helemaal niet sloom, stoer juist! Ik vind het ook beter passen bij een volwassen kerel dan de naam Jelte.
Eens. En ik vind de naam ook nog eens raar voor een volwassen man en bovendien haast onmogelijk uit te spreken buiten Nederland. Ik zou dan voor Stephan of Steven gaan.
Ja dit bedoel ik dus ook. Ik vind echt helemaal niets stoer aan de naam Jelte en voor een volwassen man helemaal erg..
Hihi eerst alleen maar pro-Jelte reacties en nu volgen de anti-Jelte reacties! Leuk om jullie beeld bij een naam te lezen. Bedankt voor het reageren!
Ik vind Jelte juist wel leuk klinken icm de naam van jullie dochter! Zo zie je maar dat smaken gelukkig verschillen!
Ik heb 'andere' gestemd. Stefan vind ik te oud en nog niet oud genoeg om weer hip te zijn. Snap je? Jelte zou wel kunnen, maar vind ik geen wauw-naam. Andere ideetjes: Femke & Jenne (onze zoon heet zo) Ferre Joppe Sverre Sebbe/Seppe of Stijn Daan Stef