oh ok wij hebben in dec besloten dat ik stop in april maar we kunnen echt niet wachten en gisteren zeiden we allebei waarom niet die 2maanden.... ben echt heeeeeel blij
Ik ken het gevoel! Heerlijk hé....zolang het nog geen maanden duurt is dit ook een heerlijke tijd waar je van moet genieten hoor!
ik hoop ook dat het snel raak is alleen snap ik nog niet veel van de cyclus kan iemand mij dat uitleggen ook met die banners?
uitleg over de cyclus: De menstruatiecyclus begint op de eerste dag van je menstruatie, en eindigt de dag voor je volgende menstruatie. De cycluslengte verschilt van vrouw tot vrouw, en per vrouw zelfs van maand tot maand. Daarom hebben veel vrouwen een onregelmatige cyclus. Voor de meeste vrouwen geldt in de piekjaren van hun vruchtbaarheid een cycluslengte van tussen de 23 en 35 dagen. En over die banner, moet je even links kijken bij cyclus banners en dan invullen, volgt zich vanzelf! xx
Spannend! Heel veel succes met en natuurlijk ook veel klusplezier! Dat er maar snel een mooie wondertje in je buik mag zitten!
Geniet maar van dat laatste pilletje, hahaha... Hopelijk mag er snel een wondertje komen voor jullie !
Haha ik ken dat gevoel! Als je eenmaal iets in je hooft heb dan niet 3 maanden later maar meteen Ik heb voor mezelf ook pas besloten om nog paar maanden te wachten, maar het is erg moeilijk hoor! Hoop dat ik het volhou.. Maarjah ik moet ma zo denken Nog ffies en het is alweer april. want ook dan ga IK stoppen! Egt een april maand hiero hahah. Ben heel erg bij voor je dat jullie nu al kunnen stoppen, en hoop dat je snel zwanger raakt!
heb vandaag de pillen gekocht heb vitaal zwanger van de kruidvat en er zit alles in wat je nodig hebt om zwanger te worden, als je zwanger bent en als je borstvoeding geeft...net mijn eerste pilletje gepakt en nu maar hopen dat het snel morgenavond is haha... thnx voor jullie berichtjes ik ook dat er snel een mooi wondertje in mij zit
jaaa vandaag is het zover de laatste pil en dan ongesteld en dan kunnen we lekker een wondertje gaan maken haha Heb gister een slabbertje gekocht misschien stom om nu al te kopen maar er stond op mijn ik ben mama's engel lief toch kun je toch niet laten hangen!
Kan ik de cyclus van nu met de pil er gwoon bijzetten bij mijn onderschrift zodat ik het wel bij kan houden of is dat toch altijd hetzelfde met de pil?
Het is April voor je het weet. Nog maar even. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Groetjes, Niekie
ben al gestopt met de pil! maar thnx voor je berichtje! ik kan namelijk de naam van het topic niet veranderen
hee dimmel heel veel sucses met zwanger worden hoop dat het snel raak is kunnen de kleintjes lekker samen spelen haha dikke poen grummelke
hey nichtje thnx hoop ook dat het snel raak is....kunnen we samen dingen delen en vaak winkelen met de kleintjes haha groetjes kusjes Dimmel