Succes allemaal! Zijn er ook al mensen die in de zomer gaan stoppen? Vriend en ik gaan in de zomer stoppen, maar ben hier al een tijdje ah meelezen... kriebelt al hevig! Maar goed, moeten toch echt even wachten, ons huisje is nog niet helemaal klaar, en zwanger worden terwijl we bij mijn moeder inwonen is niet ideaal
ik neem 21 april de laatste pil dus net voor de zomer zeg maar. maar bij mij kriebelt het ook wel maar we stoppen pas echt 21 april
mag je vragen ik wilde eerst nog wat afvallen maar de grootste oorzaak is iets finacieel dat we nog moeten afhandelen en julie?
we gaan vd zomer verhuizen, en tot die tijd wonen we (tijdelijk) bij mijn moeder in. Is dus niet zo ideale tijd om zwanger proberen te worden. En willen ook nog eventjes sparen (ook vanwege het huisje waar natuurlijk ook veel kosten bijkomen) Maar kriebelt wel joh! Wou dat t al zover was
ja dat heb ik ook en helemaal nu ik op deze site veel lees over ontpillen. maar ook en kleintje lijkt me heel erg leuk. maar mijn zus is nu zwanger en ik wil niet het idee wekken dat ik het doe om haar na te apen zeg maar.
ja, snap wel wat je bedoelt Ach ja, wij hebben eigenlijk al een half jaar geleden besloten er voor te gaan als ons huisje helemaal klaar is. En het eerste half jaar is best snel voorbij gegaan. En nu kunnen we al gaan aftellen tot de zomer
Ook ik zal in april mijn laatste pil slikken en op 15 april mijn laatste pil bloeding hebben. De reden dat ik dan pas stop is omdat ik in maart naar Suriname ga en daar de jungle in wil en dat is niet echt slim omdat te doen als je zwanger bent. Voorlopig (tenzij ik ook te ongeduldig wordt) kies ik er nog wel voor om eerst een echte ongi af te wachten. Hoewel veel artsen zeggen dat dit niet echt hoeft wil ik er toch zeker van zijn dat al die hormonenen (13 jaar pil gebruik) uit mijn lijf zijn, die 1-2-3 maanden moeten nog wel op te brengen zijn, toch? Ik vind het trouwens heerlijk om jullie verhalen allemaal te lezen, op de meeste sites gaat het vooral om het zwanger zijn en kan je nergens terecht met alles wat in je hoofd gebeurt wanneer je hebt besloten zwanger te willen worden. En mijn vriendinnen vinden het allemaal wel leuk, maar zijn er niet mee bezig of ze zijn er wel mee bezig maar hebben nog niet de juiste situatie om er voor te gaan en dan voel ik me toch wel bezwaart om er lekker over te kletsen. Groetjes Lidy[/color][/b][/color]
hoi lidy, ja heerlijk he. ik heb bij de nod ook april geopend ik krijg in april waarschijnlijk ook mijn pil bloeding maar kan dat niet zeggen omdat ik niet ongi word van mijn pil. hoelang ben jij hier al aan het rondneuzen? want hoelanger ik hier zit hoe meer ik denk waarom niet al stoppen? hihi maar moet het gewoon volhouden tot april helpt wel als er meer meiden zij die met mij wachten tot het april is hihi
raak niet meteen in paniek als de bloeding na de pil niet direct komt. bij mij duurder het 4 dagen ipv normaal 2. ik zat me echt op te vreten hahaha,. ik zit me trouwens nu nog op te vreten
Ik heb al heel veel gelezen oa het boek Zwanger worden van Smulder en Croon, hier staat eigenlijk alles wel in wat je verstandelijk moet weten. Maar het het emotionele gevoel wat er bij komt vindt je nergens, maar daar zijn forums dan erg geschikt voor, met verhalen uit de praktijk. Zeker nu ik merk dat voor veel vrouwen het toch wel een verwarrende periode is en dat is dan toch ook wel weer fijn om te lezen. Ik heb me vandaag op deze site aangemeld en ben lekker veel aan het lezen, helaas schiet mijn vrije dag wel snel voorbij op deze manier. Maar ik wacht echt netjes tot april en dan ga ik echt een maand sex-en zonder zwanger te worden en dan gaan we er helemaal voor (ik vind dat "klussen" wel een beetje truttig, het is toch gewoon wat het is) Ik ben nu 31 en die extra maand is voor mij geen probleem, ben wel erg benieuwd hoe mijn cyclus zal gaan verlopen, dat is al zo lang geleden zonder invloed van de pil. Was vroeger altijd wel regelmatig, of dat terug komt is nog maar de vraag. En zal ik echt een verandering lichamelijk onder vinden van het stoppen met de pil, allemaal vragen waarvan het antwoord nog even op zich laat wachten. Maar het is fijn te weten dat jij in het zelfde schuitje zit! Groetjes Lidy En hou gewoon vol tot eind april, je hebt een goede reden om nog even te wachten.