Hebben jullie de eerste aflevering gisteren gezien? Wat vond je er van? Ik vond het wel spannend. Ben benieuwd naar volgende week!
Ja ik heb het ook gezien! Vind het zeker een aanrader! De eerste aflevering was gelijk heel spannend vond ik.
Ik heb het gezien maar ik vond het eigenlijk helemaal niet zo goed. Hier en daar slecht geacteerd en ik had het idee dat ze in de eerste aflevering al meteen het hele verhaal weg gaven. Misschien heb ik het mis dus ik blijf het nog wel kijken maar ik vond het niet spannend en vooral voorspelbaar.
Ja vond ook wel dat ze al veel weggaven, maar schijnt dat er in het verhaal nog wel verrassende wendingen komen. Dus ben benieuwd.
Ik ga zeker volgende week weer kijken! Ik vond het wel goed. Tja er zijn betere series, uiteraard, maar ik vond niet verkeerd om te kijken.
Ik vond het heel aardig. Een beetje verwarrend in het begin met al die personages maar dat heb ik heel vaak bij een eerste aflevering. Ik denk dat we bewust op het verkeerde been worden gezet. Wij denken nu allemaal dat die jongens van die Simon zijn en dat hij een affaire met die vrouw heeft gehad maar dat ligt volgens mij veel te veel voor de hand. Ik ben erg benieuwd.
Ik moest er ook even inkomen het koste mij even wat moeite maar gelukkig was de aflevering behoorlijk lang. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Ben het nu aan het kijken.... Ben ik de enige die het ontploffen van een vliegtuig en de titel van de serie ongepast vind?? Lijkt mij zeer kwetsend voor de nabestaanden van de recente vliegrampen.... Kijk er dus ook naar met een beetje vieze nasmaak ofzo....
Het verhaal lijkt me ook wel goed, maar helaas slecht geacteerd. Maar ben benieuwd hoe het verder gaat.
Waarom ongepast? We kennen de strekking van het verhaal (nog) niet, en er wordt niet lacherig of oneervol overg gedaan, toch?