ik heb nog nooit via de pendel forum mensen laten weten dat ze me kunnen mailen maar toch nu maar even doen! heb al vaker gependeld voor meiden op het forum, en tot mijn verbazing zijn er al een paar uitgekomen (ben vorige maand begonnen) ik vind het superleuk om te doen ik pendel alleen als je de aanvraag instuurt via een PB (Privé Bericht) ik heb de volgende gegevens nodig: je voor+achternaam (je meisjesnaam niet die van je man) en je geboortedatum en wat je wilt weten. ik pendel alleen voor: Geslacht, maand van + test/maand van bevruchting ik wil wel erbij melden dat je, je niet moet vastklampen aan een pendel, maar dat je het moet zien als een leuk extraatje/spelletje. en voor alle privacy verwijder ik altijd de door jou ingestuurde e-mail met je gegevens, na dat ik gependeld heb voor jou. ik zal niks met jullie gegevens doen behalve dat ik het gebruik om te pendelen voor jullie. daarna verwijder ik je gegevens definitief. wanneer mag je wel reageren op dit topic? je mag laten weten of de pendel juist/onjuist was. nu mag je tot 1 MEI 18:00 UUR mij een PB'tje sturen, met je gegevens en wat je wilt weten! Gelieve NIET NA deze genoemde tijd nog mailen. ik weet niet hoelang het gaat duren voor je de uitslag krijgt. ik heb het soms ook druk en ik moet ook werken en heb ook me eigen leventje, maar ik zal voor jullie pendelen zodra ik tijd heb, dus niet dubbel mailen want het kan een paar dagen duren tot een weekje wanneer je je antwoord krijgt! heel veel liefs van jullie nieuwe pendelaarster, Shy Girl
IK ONTVANG VANDAAG , 5 MEI PENDEL AANVRAGEN TOT 22:00 UUR Ik reageer ALLEEN op een PB'tje, niet op quote ik heb nodig Naam+ achternaam (alleen je meisjesnaam, dus eigen achternaam niet die van je man) en je geboortedatum ik bendel graag voor jullie, maar ik wil in je mailtje wel een beetje respect kunnen teruglezen (geen slijm bericht hoor maar bedoel gewoon een alsjeblieft of dankjewel zou fijn zijn!) GELIEVE NIET BUITEN DE AANGEGEVEN TIJD EEN AANVRAAG STUREN, wij pendelaarsters hebben ook een eigen privé leventje dus houd daar gewoon rekening mee. wees blij dat er meiden zoals ik zijn die tijd vrij maken om voor jullie te pendelen, wees dan niet zo respectloos dat je NA de aangegeven tijd nog een mailtje stuurt voor een pendel. (gebeurt regelmatig, daarom maak ik de letters zo groot daar lees je toch niet overheen? als ik dus nu een PB krijg na 22:00 uur zal ik dat gewoon respectloos vinden!!) een mede pendelaarster is gestopt/pauze omdat sommige van jullie geeen rekening houden met de aangegeven tijd en het privé leventje van pendelaarsters hier. dankjewel! hopelijk bij deze kijken jullie goed naar het bericht en kijken 2 keer op de klok voor jullie het versturen. voor jullie info, pendelaarsters krijgen zo'n 30+ aanvragen steeds (of althans dat had ik de vorige keer!) dus heel veel werk. ben je wel langer dan een uurtje mee bezig!! en dat doen we voor jullie. dus graag wat respect en dat vraag ik nog liever voor mijn mede-pendelaarsters, dan voor mezelf. omdat zei het keer op keer al meegemaakt hebben omdat ze het langer doen dan mij!! dus stuur jullie aanvragen maar ik reageer Zo snel mogelijk!! kan wel paar dagen tot een weekje duren! heb geduld
jammer genoeg ben ik te laat, ik wacht gewoon op de volgende ronde, neem even een abo hierop, dan ben ik de volgende ronde misschien wel op tijd.
Helaasch, je pendel was niet juist... ben nog niet ongesteld, maar ook niet zwanger. Toch bedankt voor je tijd en moeite! Liefs,
Hoi Shy, Je pendel was niet juist, je had Juni jongetje gependeld. Maar ik ben nu reeds zwanger!!! Vandaag positief getest! Maar toch bedankt!
Helaas klopte voor mij je pendel niet op naar de volgende ronde!!! maar heel erg bedankt voor t pendelen