Wij hadden het vandeweek toevallig andersom, ik had de pas van mijn vriend en was 'm vergeten terug te steken.Gelukkig had ie nét genoeg cash bij zich in de Aldi.
wij hebben ook allebei een eigen pas gelukkig, mijn mannetje is ook iemand die het vergeet terug te doen, vandaar dat we allebei een eigen pas hebben.
Wahaaa lach me helemaal krom! Ja niet als het me net was overkomen natuurlijk maar vooral om de gedachte dat je vandaag je ei hebt en dus lekker boos kan gaan klussen! (ook spannend )
Hahaha, ik denk niet dat ik vanavond zin heb om te klussen Ik MOET straks wel naar mijn vriend zijn werk rijden, die verdomde pinpas ophalen en wat boodschappen doen... OH BOY! WAT HEB IK DAAR EEN ZIN IN :x En tot overmaat van ramp is het water ook nog eens afgesloten omdat er een waterlek is in de straat... kan dus ook niets fatsoenlijk in huis doen Ik heb écht mijn dag niet!
Oei Oei: ik zou zeggen naar bed gaan en er morgen pas uitkomen als alles weer normaal is! Nee grapje: balen je hebt echt geen lekkere dag... Ook een verhaal om te vertellen als daar je kleintje uit verwekt wordt..
Haha ja ik zou ook gigantisch boos zijn! Maja ik ben vaak boos op mezelf want ik heb nogal vaak dat ik mijn pin-pas in de Random-Reader laat zitten en dan vrolijk boodschappen ga doen...
tip: geef je pinpas nooit weg of leen hem nooit uit, hehe. Gewoon lekker zelf bij je houden dan heb je die problemen ook niet
Aaah joh dat is toch zonde om daarom een hele dag lang boos te zijn. Sta ook wel eens bij de supermarkt en denk dan.... en sta als een gek mijn tas, portemonnee en jaszakken door te graaien. Man: aaaa maar je hebt hem zelf gegeven. Ik: Ja, maar dan moet je hem ook weer TERUGGEVEN. Man: Oh :-s wissiknie Gelukkig had het lieve meisje bij de jumbo vorige keer netjes mijn boodschappen bij zich gehouden tot ik weer terug was met pinpas. Vervelend okee, maar er zijn toch wel veel ergere dingen te noemen in het leven, waarover je achteraf niet kan lachen....
Ik zou hem gewoon even sms-en dat hij even boodschappen moet doen omdat hij de pinpas heeft en dan het boodschappenlijstje er achteraan Als Jan voor mij pint doet hij het gewoon met zijn eigenpas want het komt toch van 1 rekening af. Groetjes Anita
Met pinpas is het me nog niet gebeurd, maar met autosleutels wel. Dan heeft manlief de dag ervoor even mijn auto gebruikt en is vervolgens naar zn werk toe, met mijn sleutels nog in zn jaszak! Dan sta ik op t punt boodschappen te gaan doen en voila, geen sleutels! Argh! Gelukkig heb ik bij m'n huidige auto een reservesleutel en kan ik dan alsnog de deur uit
ken ik, maar zaterdag had hij het zelf, pinpas nog in zijn beurs en beurs thuis. haha gelukkig waren vrienden erbij en die hebben voorgeschoten maar het zal vast nog wel vaker gebeuren, mannen haha xxxxxxxxxxxxxxxx