Stop verdorie nou gewoon eens die pinpas terug in mijn knip!

Discussie in 'De lounge' gestart door Minyaweth, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hadden het vandeweek toevallig andersom, ik had de pas van mijn vriend en was 'm vergeten terug te steken.Gelukkig had ie nét genoeg cash bij zich in de Aldi. :)

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wij hebben ook allebei een eigen pas gelukkig, mijn mannetje is ook iemand die het vergeet terug te doen, vandaar dat we allebei een eigen pas hebben.

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Wahaaa lach me helemaal krom! Ja niet als het me net was overkomen natuurlijk maar vooral om de gedachte dat je vandaag je ei hebt en dus lekker boos kan gaan klussen! (ook spannend ;) )

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, ik denk niet dat ik vanavond zin heb om te klussen :)
    Ik MOET straks wel naar mijn vriend zijn werk rijden, die verdomde pinpas ophalen en wat boodschappen doen... OH BOY! WAT HEB IK DAAR EEN ZIN IN :x En tot overmaat van ramp is het water ook nog eens afgesloten omdat er een waterlek is in de straat... kan dus ook niets fatsoenlijk in huis doen :rolleyes: Ik heb écht mijn dag niet!

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Oei Oei: ik zou zeggen naar bed gaan en er morgen pas uitkomen als alles weer normaal is! Nee grapje: balen je hebt echt geen lekkere dag... Ook een verhaal om te vertellen als daar je kleintje uit verwekt wordt.. :D

6. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha ja ik zou ook gigantisch boos zijn!
    Maja ik ben vaak boos op mezelf want ik heb nogal vaak dat ik mijn pin-pas in de Random-Reader
    laat zitten en dan vrolijk boodschappen ga doen...:(

7. Blaak

Blaak Niet meer actief

tip: geef je pinpas nooit weg of leen hem nooit uit, hehe. Gewoon lekker zelf bij je houden dan heb je die problemen ook niet ;)

8. lalleman

lalleman Actief lid

9 jan 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    sorry schat :oops:

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    No Worries Mate ;)

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Aaah joh dat is toch zonde om daarom een hele dag lang boos te zijn. Sta ook wel eens bij de supermarkt en denk dan.... :confused: en sta als een gek mijn tas, portemonnee en jaszakken door te graaien.

Man: aaaa maar je hebt hem zelf gegeven. Ik: Ja, maar dan moet je hem ook weer TERUGGEVEN. Man: Oh :-s wissiknie :D

Gelukkig had het lieve meisje bij de jumbo vorige keer netjes mijn boodschappen bij zich gehouden tot ik weer terug was met pinpas. Vervelend okee, maar er zijn toch wel veel ergere dingen te noemen in het leven, waarover je achteraf niet kan lachen....

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    OOOOh, maar ik was ook niet de hele dag boos hoor :)

13. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ooh wat lief! Jouw manneke kwam zelfs hier zich verontschuldigen: smelt!

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ben ik even blij dat ik een eigen pas heb.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ik zou hem gewoon even sms-en dat hij even boodschappen moet doen omdat hij de pinpas heeft en dan het boodschappenlijstje er achteraan :)

Als Jan voor mij pint doet hij het gewoon met zijn eigenpas want het komt toch van 1 rekening af.

Groetjes Anita

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha gelukkig maar kreeg al bijna meelij met de lalleman. Bijna he;)

17. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Met pinpas is het me nog niet gebeurd, maar met autosleutels wel. Dan heeft manlief de dag ervoor even mijn auto gebruikt en is vervolgens naar zn werk toe, met mijn sleutels nog in zn jaszak! Dan sta ik op t punt boodschappen te gaan doen en voila, geen sleutels!

Argh!

Gelukkig heb ik bij m'n huidige auto een reservesleutel en kan ik dan alsnog de deur uit ;)

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hij is ook een hele lieverd :)

Ghehehehe.... :)

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oef! Dat is ook mega irritant zeg! :)
    Lang leve de reservesleutels!

20. ken ik, maar zaterdag had hij het zelf, pinpas nog in zijn beurs en beurs thuis. haha
    gelukkig waren vrienden erbij en die hebben voorgeschoten maar het zal vast nog wel vaker gebeuren, mannen haha

xxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina