Stop!!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by fatima26, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ik begrijp je volledig en ik geloof er niet in. Mij werd het ook heel vaak gezegd. "Je bent er misschien teveel mee bezig, het komt wel heb geduld, je zit misschien met stress op je werk, de verhuis,... " Hoeveel verschillende dingen ik gehoord heb! Ik werd er echt heel pissig van. Na een dik half jaar had ik zin om mensen op hun gezicht te slaan als ze dat zegden.
    Zelfs nadat bleek dat we vruchtbaarheidsproblemen hadden bleven mensen dit zeggen tegen ons. Zeer frustrerend omdat je dat al zeker weet dat het geen kwestie is van het los te laten. Er zijn andere oorzaken in het spel. En inderdaad hoe langer, hoe moeilijker om het meestal los te laten.

succes iedereen!

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Ik denk ook dat je er druk om maken tegen je werkt, maar ik weet ook dat het zoooooo moeilijk is er niet mee bezig te zijn :) vind het wel wat makkelijker sinds ik wat contacten heb op dit forum!

3. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Snap ook inderdaad niet waarom mensen dat soort dingen zeggen :x mensen kunnen ook zo tactloos zijn!

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    levende b ewijs hier dat het zo is..

5. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier werd het ook wel eens gezegd. Ik vind het zo stom! Er weten niet veel mensen dat we er mee bezig zijn, en nu ook nog eens de mmm in gaan. Maar waarom zou je het wel over je kind mogen hebben, en niet over de weg daar naar toe? Als je er over begint, krijg je gelijk te horen dat je er teveel mee bezig bent ;) Ik vind dat echt belachelijk!

6. fatima26

fatima26 Lid

Mar 25, 2012
    94
    0
    0
    mijn geliefde
    huisje
    blij dat sommige mensen het zelfde denken als mij!!

7. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Haha inderdaad een grote ergernis! Makkelijker gezegd dan gedaan of bij hen is het al een keer spontaan gebeurd dus nog makkelijker praten!
    Denk ook dat er niks mis mee is om bij te houden hoe je eigen lichaam je keer op keer weer voor de gek kan houden en als het dan een keer raak is, het ineens zo is van hehe toch niet al die moeite voor niks gedaan.. 'Tja je wil er alles over weten, continue leren 't is verslavend voor de een misschien meer dan de ander maar vind altijd dat je mensen in hun waarde moet laten en als hun 't lekker kunnen laten dan doen ze dat lekker respecteer hun keuze en hun de onze en vinden we hier steun bij heel veel meiden die in het zelfde schuitje zitten ongeacht hoelang wie wat wanneer, hoeveelste en hoelang aan het proberen zijn we kunnen hier steun vinden.
    Big hug xx

Share This Page