Hier in Belgie zijn ze niet te verkrijgen... Iemand die ze wil opsturen voor ons of iemand die toevallig familie in Belgie heeft en ze kan meebrengen? Edit Moderator: Graag goed kijken waar je iets plaatst!
wij zijn zelf gaan kijken in nederland maar daar kan ik ze ook nergens meer vinden had er anders wel voor je mee willen brengen.
Oh dat is rottig! Raar he dat je ze nergens kan vinden. Ik kreeg van mijn ventje een senseo met het idee dat hij dan thee of chocomelk zou kunnen drinken met dat toestel (hijzelf lust geen koffie) ... en nu zijn die pads nergens te koop!
Op de chocomel kan je lang wachten, dat is overal uitverkocht en hebben ze nog niet opgelost.. de padhouder en 4 pads zijn wel te koop. voor thee en chocomel heb je 2 verschillende houders nodig.
ik heb net me theepads allemaal al weggegeven helaas. thee pads zijn hier vrijwel overal verkrijgbaar maar de padhouder kun je nergens meer krijgen of misschien op de site van pickwick zelf. ik zelf drink geen thee uit dat machine geef mijn maar gewoon thee doormiddel van water koker en het oude vertrouwde zakje de chocomel pads zijn nergens te krijgen en heb der z'n zin in. heb eenmaal dat padhoudertje gekocht + 4 pads en dat was het dan. ik maak nu dus ook maar chocomel met de waterkoker en poeder heb ik toch nog me zoete bakkie in de middag. de senseo is wel makkelijk en geeft lekkere koffie maar voor de thee is het niet mijn keuze. en tja de chocomel die is wel lekker maar dus nergens te krijgen
Ja het probleem is, ik weet ze ook via internet te vinden. Maar ze leveren niet aan Belgie... Dus ik kon ze wel bestellen als ik in Nederland had gewoond. Niet dus jammergenoeg. Hoop dat ze dit ook hier uitbrengen.
net bij de nettorama geweest hadden ze nog choco pads maar zit dan wel een houder ook bij.. stonder er nog zat... weet niet of ze nog los waren te koop.. en vlgens mij ook nog zat thee pads...
Ik heb nog wel senseo theepads en evt. ook de houder. (moet alleen even zoeken, omdat we het niet gebruiken)
Je hebt PB terug (heb je trouwens al eens op de site van Douwe Egberts gekeken? Of leveren zij alleen aan NL?)
Bij de C1000 heb ik het toen gehaald ( maandje trug) Vind het niet te drinken eerlijk gezegd ( die chocomelk ) Ken je niet iemand uit Nederland, waarnaar je het kan laten opsturen? Zo kun je het bij diegene ophalen als je eens op visite gaat ofzo.
volgens mij hadden ze het hier in Hoorn ook nog bij de deka markt. Zowel de chocopads als het starters pakket. Als ze de pads hier nog hebben zou ik het eventueel mee kunnen nemen maandag naar Weert (Limburg) Ga namelijk een midweek op vankantie naar Weerterbergen. Of is dat weer te ver weg? Je kan me een pb sturen hoor. Dan kan ik je morgen ochtend laten weten of ze het hier nog hebben. Rond een uurtje of 12 rijden we hier weg. We mogen namelijk pas om 15:00 het huisje in. Liefs Linda
De theepads kan ik al opgestuurd krijgen via Pbiard en mijn Nederlandse schoonbroer gaat binnen 2 weken op familiebezoek met het gezin en zal ook nog eens extra kijken voor chocopads. Sorry voor de late reactie, zat bij mijn schoonouders voor het weekend. Tnx iedereen!
volgens mij heb ik nog wel een paar t-pad proefverpakkingen, en kan het wel opsturen stuur me even een pb, anders vergeet ik het weer ga ik straks eens zoeken
Alles is aangekregen via PBiard, dankjewel nogmaals daarvoor! Ik heb dus voorlopig niets meer nodig, deze mag dan ook dicht.