Hoi Hoi, Nu het weer wat lekkerder weer wordt vroeg ik me af of iemand misschien tips of ideetjes heeft voor leuke uitstapjes met dit mooie weer. Mijn dochter van bijna 7 maanden is altijd helemaal aan het genieten zodra ze buiten komt, maar wellicht valt er wel meer te doen dan alleen een stuk wandelen. Groetjes
boswandeling, dierentuin, eendjes brood voeren, zwemmen. Tjsa de wereld is dan al groot genoeg voor zon ukkie he! Meer inspiratie heb ik ook niet, ben ook wel benieuwd naar andere ideeen!
Wat mijn dochter fantastisch vond, was een groot kleed (of handdoek) om op te liggen, en een berg speelgoedjes erbij. Ook vond ze het leuk om naar andere spelende kinderen te kijken, in het park bijvoorbeeld.
Ja kinderboerderij, dierentuin etc is een geweldig idee voor mijn dochter.. dat gaan we dit weekend gelijk doen aangezien het mooi weer is. @coconut; mijn dochter kan ook zo genieten van andere spelende kindjes. We wonen vlak tegen over een speeltuin en als ze dan spelende kinderen hoort gillen zit ze driftig alle geluiden te kopieƫren, volgens mij gaat er een hele nieuwe wereld voor haar open als ze straks zelf in de speeltuin mee kan spelen.
Kinderboerderij begint dan idd leuk te worden! Vorig jaar lag ze ook veel buiten op een kleed met speeltjes. Als ze kan zitten en het is mooi weer dan is een zwembadje straks ook leuk. Wandelen, bos, e.d. doen wij hier ook geregeld.