Heeft dit met ontpillen te maken?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Skyangel, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Ik ben 7 december ongesteld geworden en dus ook gestopt met de pil.
    Net naar de wc geweest en daar kwam heel raar dik slijm (beetje rood gekleurd)uit op mn wc papiertje (lekker smakelijk verhaal)

Heb een foto op internet gezien die er precies op lijkt.

Bekijk bijlage 368226

Weten jullie wat dit is??
    Zou dit voor mn menstruatie kunnen zijn?:(

Alvast bedankt

2. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Weet niemand wat dit is?

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heb wel eens zoiets gehad alleen dan wit. Waarschijnlijk heeft je ongesteldheid daar wel mee te maken al op Google gezocht?

4. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Ja dit hieronder.
    Maar dat lijkt me niet?

Ben nog niet ongesteld of iets en nu heb ik het niet meer.
    Heel raar hahaha.

Tijdens de zwangerschap vormt zich een slijmprop in je baarmoedermond. De slijmprop voorkomt infecties van je baarmoeder. De slijmprop zal blijven zitten tot kort voor je bevalling.
    Als de bevalling er aan komt wordt de baarmoederhals opgerekt en zachter. De slijmprop kan hierdoor loskomen. Veel vrouwen vinden een snottig hoopje in het ondergoed of in het toilet. De slijmprop is een draadachtige en plakkerige afscheiding. Het kan er in één keer uitkomen, maar het kan ook beetje bij beetje uitkomen waardoor je het niet eens zult opmerken.

Soms bevat de slijmprop bruine, roze of rode bloedstreken. Dit is normaal. Je hoeft je daar geen zorgen over te maken tenzij er ook veel bloed bij vrijkomt. (Als er meer dan een paar theelepels helderrood bloed meekomen.)
    Het klopt dat de bevalling begint nadat de prop vrijkomt, maar er is geen vast tijdstip waarop de prop vrijkomt en hoelang de bevalling daarna nog op zich zal laten wachten. Sommige vrouwen raken het al vroeg in het derde trimester kwijt terwijl het bij anderen pas vrijkomt als de bevalling begint. Tussen het verliezen van de slijmprop en de bevalling kunnen dus nog weken zitten.

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaha mmmzz dat zal het vast niet zijn ;)... maar moetje nog niet ongesteld worden dan? K denk dat je vast snel ongesteld word;) zal vast wel goed zijn:)

6. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Hahaha nee dat dacht ik ook al dat dat er niks mee te maken kon hebben.

Ik heb ook geen flauw idee wanneer ik voor het eerst ongesteld word aangezien dit de 1e keer is na de pil:)

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Skyangel, het kan ook "vruchtbaarheidsslijm" zijn. Dat is drillerig en lijkt op een klodder eiwit. Een enkele keer zat er weleens wat bloed bij en leek het een beetje hierop.
    Als je verder niet vloeit, denk ik dat dat het is!
    (misschien heb je nog andere symptomen zoals verhoogd libido en evt doffe buikpijn links of rechts onderin je buik?)

Deel Deze Pagina