Hee hallo, Even een vraagje... Ik weet de precieze data niet meer maar ergens halverwege april ben ik gestopt met de pil, ik kreeg gewoon een onttrekkingsbloeding en hier na heb ik ongeveer 1,5 week ook geen pil geslikt. Vanwege omstandigheden heb ik hierna 5 dagen de pil geslikt maar vriendlief en ik hebben toch besloten om ervoor te gaan! Op 8 mei ben ik opnieuw gestopt met de pil en nu definitief. Op 13 mei werd ik "ongesteld" (onttrekkingsbloeding) veel later als normaal, want normaal heb ik het na de pil gewoon na 1,5 dag. Maar hoe zit dit nu? Hebben die 5 dagen ergens nut voor gehad? En kan ik mijn cyclus al tellen? of is 13 mei dan dag 1 van mijn cyclus? Groetjes, Vlinder125
Oke, ik begin nu krampen in mijn onderbuik te krijgen sinds vanochtend. Vroeg me af of dit dan toch met een eventuele aankomende menstruatie te maken kon hebben of dat het te maken heeft met ontpillen oid.
Als je rond 13 mei pas je ontrekkingsbloeding hebt gehad. Heb je nu echt geen buikkrampen voor een aankomende menstruatie hoor. Dat is veel te vroeg. Je kan sws 'vaak' wel uitgaan van 28 dagen of 'veel' langer. Succes!
De buikkrampen kunnen misschien van een eisprong zijn, ik had voor mijn eisprong ook altijd last van het groeien van het eitje! Heel veel succes!
Dat dacht ik inderdaad ook al. Dus ovulatietest gedaan.. En volgens mij de eisprong. Heb er alleen al wel 1,5 dag last van dus weet niet of dat normaal is.
Je cyclus is in de war, door na 5 dagen te stoppen. Wachten tot je ongesteld bent, en dan gaan tellen.
helaas is je lichaam weer in de war gebracht. ik zou wachten op je eerstvolgende ongi, en zodra je ongi bent beginnen met tellen van je cyclus, want nu kan je er helaas niet veel mee. dus de 1e dag dat je weer ongi bent is dan dag 1 van je cyclus. en dan doortellen.
het kan zijn dat je denkt dat hij positief was maar dat die nog net niet positief was. Wanneer had je een positieve ovutest dan ?