Als ik een tijd schrift koop is het vaak de Mijn geheim. Vroeger las ik ook graag de Margriet Libelle Weekend Story ect ect tegenwoordig niet meer. En vind dat wel eens jammer maar ga ze niet meer echt los kopen en ook geen leesmap nemen hoe leuk dat ook is. Is weer z.n verplichting.
Standaard de Happinez en de Flow. Ik had ook Groter groeien, maar dat is opgegaan in Kek Mama en daar vind ik dus echt niets aan. Ik lees soms ook de margriet of de libelle oid en af en toe de viva, flair, opzij of psychologie.
Heb net m'n abonnement op Viva opgezegd. Vond het wel leuk maar merkte dat ik bijna de helft oversloeg (interieurtips, mode, make-up... Allemaal niet aan mij besteed).
Cosmopolitan, Grazia en Wij jonge ouders (die was gratis tijdens m'n zwangerschap en eerste jaar van m'n zoontje) Ik had altijd een abonnement op de Yes, maar helaas bestaat die niet meer..
Ik heb een abo op de Quest, verder koop ik weleens de viva (mama), flair, kek mama, of zo'n ander hip mama blad.
Ik heb twee abbo's gekregen op Kinderen en Ouders van nu erg leuk! Vroeger had ik ook een abbo op de Yes en Vriendin. Dat laatste vond ik saai worden de Yes stopte ermee. Als kind ook nog de Donald Duck, de Tina en de Hitkrant gehad btw!
Mijn moeder heeft aardig wat bladen, die ik ook regelmatig weer krijg van haar zoals de Linda en woonbladen, som de Libelle. Verder lees ik de Vriendin en soms de Flair. Eerst nog abonnementen gehad op de Ouders van Nu en Kinderen, maar ach, als je er een paar hebt gelezen, heb je elk onderwerp wel gehad. Als ik op vakantie ga, koop ik meestal ook wel een roddelblad, best leuk op zijn tijd.
Ben zelf nergens op geabonneerd maar mijn schoonmoeder leest de Vriendin en geeft die vaker aan mij als ze die uit heeft, dat is ook echt de enigste
Hmmm, ik ben vrij trouw aan één categorie: de Quest, Discovery Channel Magazine, EOS, EOS Psychologie, Psychologie Magazine, Quest Historie / Psychologie, Geschiedenis, Historia, Spiegel Historiael, Scientific American, etc. Op een aantal van deze tijdschriften heb ik ook een abonnement