albelli fotoboek actie

Discussie in 'De lounge' gestart door siets, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Er zijn eerder onderwerpen over geweest, maar ik zag dat die allemaal gesloten waren. Dus toch even een nieuwe.

    Er is weer een leuke Albelli actie, waarbij alle extra pagina's gratis zijn. Je betaald dus voor de standaard 24 pagina's en kan tot 96 pagina's gratis toevoegen. Actiecode is FREEPAGES20 en geldig t/m 14 mei 2020.

    Ik ben bezig met een jaarboek van 2019, wie ook?
     
    aicirtap en Baukje1985 vinden dit leuk.
  2. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik ben ook bezig.
    Loop voor C maar 4 jaar achter :o:
    Dus die ben ik als eerste up to date aan het maken.
    Wil die deze week nog af hebben voor het eerste jaar.
    Dan die van 1 tot 4 jaar er gelijk achter aan.

    bedankt voor de code! Die komt goed van pas :D
     
    siets vindt dit leuk.
  3. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Er is momenteel ook een kortingscode voor 25% korting op fotoboeken.
    Code: EENVOUDIG
    Geldig t/m 15-05, 10:00 uur
     
    siets vindt dit leuk.
  4. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.299
    113
    Ja ik ben ook bezig, alleen ik heb een kortingsbon via ING Rentepunten
     
  5. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.501
    2.398
    113
    Ik ben ook bezig, moet van allebei nog alle boeken en ze zijn al 11 en 8 :oops:
    Was al begonnen voor de oudste, nu maar even goed doorzetten dan is in ieder geval het boek voor het eerste levensjaar af.
     
    siets vindt dit leuk.
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook bezig. Wilde het jaarboek van de jongste zaterdag afhebben.
    Helaas nog steeds niet af. Maar einde is in zicht. :D
     
  7. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.131
    1.370
    113
    Dat ga ik onthouden.

    Ik heb van 6 en 5 jaar gemaakt, nu bezig met 4 jaar. Ik werk terug, dat vind ik makkelijker.
     
  8. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Waarom heb ik dit gelezen....
    Nu voel ik dat ik er toch echt aan moet geloven.

    #Heeft direct de laptop opgestart en de externe harde schijven erbij gepakt# Om tot de conclusie te komen dat ik echt een te grote softie ben die bij elke foto wegzwijmelt en in een 'trip down memory lane' gaat.
    Ben ruim 2 uur bezig geweest met als eind resultaat....durf het bijna niet te typen:oops:
    Geen 1 foto in een fotoboek of map voor het fotoboek. Sterker nog ik heb het programma nog niet eens gedownload. Wel heb ik een hart dat gesmolten is van de 'trip down memory lane'.
    :)

    Morgen weer een nieuwe poging wagen.
     
    siets en Mammielove vinden dit leuk.
  9. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Waarom lees ik dit nu weer? Ik heb nog geen enkel boek. 8 jaar en 3 kids verder:cry: Wel een oude laptop met circa 10.000 foto’s. Help!! Ik weet nooit waar ik moet beginnen en kom er niet door. Kan geen foto’s weggooien. En werkelijk alle zooi van gevulde borden tot screenshots en noem maar op staan er ook nog tussen:|
     
  10. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Ah... ik smelt vanaf hier een beetje mee. Wat een lief bericht. Maar troost je, deze actie komt jaarlijks terug. Dus nu rustig aan beginnen en volgend jaar een boek klaar :thumup:.
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  11. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Dat is ook een idee! De nieuwste foto’s zitten toch altijd wat verser in je gedachten, dus makkelijker ordenen etc.
     
  12. siets

    siets Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.200
    1.666
    113
    Leiden
    Daar zouden ze nou iets op moeten vinden hè?:confused: Ik ben ook altijd eerst een week (of 2) bezig met foto’s selecteren. En dan ben ik al redelijk bij met mijn boeken en sla ik de foto’s van onze camera op in mapjes per Jaar&maand op onze drive... Maar dan nog idd de foto’s van mijn telefoon, van man zijn telefoon, van de jongste van het kdv, etc. Heb er dan al vaak geen zin meer in. Maar goed dat de kinderen de boeken hier vaak uit de kast pakken en vaak vragen wanneer hun volgende boek klaar is, dat motiveert dan weer enorm :).
     
    Mammielove vindt dit leuk.
  13. Blaadje

    Blaadje Fanatiek lid

    1 feb 2011
    1.727
    216
    63
    Ik heb er toevallig 3 besteld afgelopen maandag, voor elk kind 1 van de afgelopen anderhalf jaar.
    Tot nu toe plakte ik altijd zelf foto’s in, maar dat werd me echt teveel gedoe.
    Dus de afgelopen anderhalf jaar steeds om de paar maanden foto’s digitaal ingeplakt en nu had ik 3 boeken van 120 pagina’s.

    Tip om bij te blijven met de foto’s : elke maand alle foto’s die je hebt uploaden, per kind een mapje aanmaken en direct foto’s per kind uitzoeken.
    En dan inplakken in het digitale album.
    dan is het elke keer maar eventjes werk.
     
    siets vindt dit leuk.
  14. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    O dat is fijn. Ik ben begonnen met mijn eerste digitale album. Eerst maar begonnen met een vakantie album, want dat is niet zo erg als mislukt.

    Mijn broers en overleden moeder hebben ook foto’s van mijn dochter. Zal broers eens porren dat ik die krijg dan kan ik ook beginnen.
     
  15. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.500
    8.353
    113
    Gewoon beginnen is het enige dat werkt! En vind de tip van voor naar achter ook wel een mooie als je nog niets hebt!

    Ik heb ook duizenden foto’s, maar doordat ik de fotoboeken bij houd (ik maak ze per leeftijdsjaar per kind) is dat geen enkel probleem, ze staan prima op de computer en externe harde schijf.
     
  16. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.395
    6.936
    113
    Vrouw
    Weet iemand of er nu ook een geldige actiecode is?

    Ik heb een boek af en ben veel te traag geweest waardoor de vorige code niet meer geldig is :D
     
  17. Jazziepooh

    Jazziepooh Niet meer actief

    Met ING rentepunten een fotoboek twv 50 euro voor 25 euro, maar ik weet niet of je ING hebt.
     

Deel Deze Pagina