Bosch of Kenwood foodprocessor

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 18 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik ben op zoek naar een nieuwe foodprocessor. Ik kook erg graag maar bakken doe ik amper. Ik zit al dagen lijstjes te vergelijken maar kom niet tot een keus tussen de Bosch Mum (skyline denk ik) en de Kenwood multione. Bijna alle recensies zijn vnml. gericht op bakken, kneden etc terwijl ik juist van koken ben.
    Ik zoek een machine om vnl.te snijden en raspen, noten hakken, kruiden mixen en hij moet een goede blender hebben die ook bevroren fruit aankan.
    Dit zijn eigenlijk de hoofdredenen om hem aan te schaffen. Dat ik dan ook eens mijn pannenkoekbeslag of banenenbrood erin kan mixen is mooi meegenomen. Gebruiksvriendelijk zou ook prettig zijn en daar lees ik met name bij de bosch negatieve reacties over ( lastig in elkaar zetten)

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.299
    11.063
    113
    Al die dingen kan mijn Kenwood (Cooking Chef, maar je hebt ook veel minder uitgebreide modellen) uitstekend! Met Bosch geen ervaring.

3. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.210
    536
    113
    Hier ook kenwood, voornamelijk ook omdat je altijd losse accessoires bij kan kopen om aan te vullen en als er een keer wat kapot gaat kun je dat zelfde onderdeel los kopen en vervangen zonder gelijk een nieuwe machine te moeten kopen.

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.272
    1.903
    113
    Vrouw
    Op werk gebruiken we een Magimix. (Voor het pureren van maaltijden)

Heel fijn ding met een grote kom en accesoires/kleinere kommen.
    Kan ook goed tegen een stootje. Wel prijzig.

Edit: sorry, je vraagt om ervaring in Kenwood of Bosch.... Geen magimix dus :oops:

5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.304
    25.770
    113
    Ik heb een Kenwood Cooking chef en daarbij zit een foodprocessor en die is uitstekend.
    Ik heb ook nog een magimix cook expert en daar zit ook een foodprocessor bij en een klein hakmolentje, en die is ook uitstekend.

Deel Deze Pagina