Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Heidimaus, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heidimaus

    Heidimaus Lid

    2 aug 2007
    31
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Gisteren heb ik me aangemeld bij Moeders voor Moeders en ga nu 10 weken lang mijn urine verzamelen. Beste een heel gedoe, maar ik vind het zo'n goed doel. Het lijkt me vreselijk als je graag zwanger wilt worden en het lukt niet. Zo kan ik mijn geluk toch een beetje delen. Wie doet er nog meer mee?

    Op www.moedersvoormoeders.nl kun je zien wat het inhoudt en je eventueel aanmelden.
     
  2. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ik heb het ook gedaan 10 weken lang.
    Tis inderdaad mooi om een ander te kunnen helpen aan een wondertje!

    Pas als je zelf zwanger bent of kids hebt weet je pas hoe wonderbaarlijk het zwanger zijn is en dat het niet zomaar ff vanzelfsprekend is!
     
  3. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb het ook 10 weken gedaan, vond het soms wel moeilijk. alleen het kadootje voor als je de volle 10 weken doet heb ik nooit ontvangen
     
  4. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Ja klopt het is gewoon veel makkelijker om snel ff op toillet te plassen ipv eerst alles opvangen en dan overgieten en dan het kannetje omspoelen etc etc haha.

    En wat betreft dat geschenkje, wat raar?
    Ik kreeg toen de chauffeur voor het laatst mijn kratjes ging ophalen van de chauffeur gelijk het serviesje.
    En ik geloof 2 weken later dat echo lijstje per post.
     
  5. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb het gedaan, vond het wel een heeeeeeeeeel gedoe, en die stank is niet te harden.

    heb wel de cadeautjes gehad, drie in totaal (boxkleed, fotolijkstje en serviesje).

    Linda
     
  6. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb ook mee gedaan
    en als er een volgende keer mag komen , wil ik wel weer mee doen.
    ik vind het voor een zeer goed doel, en ik voelde me er goed bij.

    ik heb een fotolijstje, serviesje, een nacht lampje en een dvd gekregen :D
     
  7. Heidimaus

    Heidimaus Lid

    2 aug 2007
    31
    0
    0
    Ja, de kadootjes zijn een leuke bijkomstigheid. Ik krijg ook het serviesje en heb voor het bijpassende besteksetje als extra kadootje gekozen omdat ik me voor 7 weken had aangemeld.
     
  8. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    morgen komen ze bij me en krijg ik info over het hoe en wat... spannend dus ! :)
     
  9. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb bij alle 3 mijn zwangerschappen meegedaan. De overlast voor mezelf (stank en gedoe) vond ik minder erg dan ongewilde kinderloosheid bij anderen!
     
  10. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik had me aangemeld op 5 weken en heb alleen het serviesje gehad, geen echolijstje die zou ppgestuurd worden. maar ik ga er ook niet voor bellen het was voor het goede doel niet voor de kado's
     
  11. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Op de site staat dat je het lijstje de 16e week van je zwangerschap krijgt..
     
  12. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ben al 28 weken :(
     
  13. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Je hebt er recht op, dus je kan altijd contact opnemen, misschien is er iets mis gegaan bij de post.. zullen ze echt niet erg vinden hoor, ze zullen je zelfs gelijk geven..
     
  14. moedergans

    moedergans Actief lid

    13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    ik heb de vorige x niet mee gedaan, maar deze x wel.
    Aangezien ik zelf kort in de m.m.m heb gezeten, en heb gezien dat m'n collega 3/4 jaar aan't spuiten en pillen zetten is geweest om zwanger te raken, ben ik er veel bewuster van geworden dat sommige meiden van onze urine "afhankelijk" zijn om zwanger te kunnen worden.

    Dan is het een kleine moeite (misschien wat gedoe) om dit voor ze te kunnen doen.
     
  15. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    owjaa die dvd was ik ff vergeten jaa het wonder van een nieuw leven jaa die heb ik ook gehad...
     
  16. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb het niet gedaan!
    Dat ge emmer is echt helemaal niets voor mij..

    Daardoor heb ik wel ongelovelijke respect voor de vrouwen die het wel hebben gedaan/gaan doen..
     
  17. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik heb me ook aangemeld, maandag komen ze langs om alles door te spreken, ik vind het een goed iets!
     
  18. dolphin

    dolphin Fanatiek lid

    1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Gisteravond zijn ze langs geweest en een leuk boek uitgekozen ! Komen ze Dinsdag brengen.. leuk met veel plaatjes.. :)
     

Deel Deze Pagina